die palen..Tja mijn merrie zou je eeuwig dankbaar zijn want ze zijn perfect om tegenaan te schuren.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ruitje schreef:Wat vinden jullie overigens van de palen? Ik vind dat echt het rotste van alles.
Mijn perfectionistische aard heeft moeite met los laten daar in
ruitje schreef:Wat vinden jullie overigens van de palen? Ik vind dat echt het rotste van alles

)
Om maar even anders te doen dan de andere posters hier

.
)
) heel makkelijk en is met iedereen wel vriendjes. Mijn volwassen merrie was afgelopen winter echt een k*tpaard
Die joeg iedereen weg bij het hooi, sloeg als ze verkeerd keken het licht uit hun ogen, echt niet leuk. Oh en brokjes eten waar een ander paard bij was? Vergeet het maar, die moest echt dóód. 

winter hebben.
ruitje schreef:MywishMax, in mijn hoofd woonde jij heel erg in de buurt, kun je niet daar heen onder de man? Of ik ben abuis, kan ook
Ik noem het in de buurt, maar iets te ver voor onder de man haha. KM of 15 van onze stal naar jullie. Maar wij moeten altijd met de trailer om ergens buiten te kunnen rijden, dus dit is wel een leuke optie waar ik nog nooit geweest ben.
. Die ervaring deel ik dan weer wel haha 
. Ik weet dat jullie het aantal gaan vragen waar we mee gaan starten, maar daar zijn we nog niet helemaal over uit. Zal tussen 10-13 liggen. Als we daar meer over weten informeer ik eerst stal en dan pas Bokt. Probeer dat steeds zo netjes mogelijk te doen, ook zo wat als je als klant alles hier moet lezen 

1 . Wilde ik ff kwijt
. ruitje schreef:Wat vinden jullie overigens van de palen? Ik vind dat echt het rotste van alles.
Mijn perfectionistische aard heeft moeite met los laten daar in
Humpiedumpie schreef:Ik heb echt veel bewondering en respect voor hoe je alles aanpakt en hoe je overal mee omgaat1 . Wilde ik ff kwijt
.