Jaime_ schreef:Vind alleen dat wassen zon stom klusje, zei al dat Mn vriend het moest doen als mannen onder elkaar, maar wil hij niet
Hè wat flauw.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jaime_ schreef:Sommige hebben het gewoon meer als anderen, net als dat sommige een vette huid hebben door talgproductie. Het is niet iets ernstigs ofzo, er is verder niets ontstoken of gezwollen oid. Het is vooral gewoon vies en lastig. Ga eens kijken hoe het is als ik zn koker netjes 1x pw sop met een washandje en lauw water, wil eigenlijk niet met babydoekjes enz in de weer omdat ik bang ben dat je dan het proces alleen maar meer verstoord en het nog erger wordt. Vind alleen dat wassen zon stom klusje, zei al dat Mn vriend het moest doen als mannen onder elkaar, maar wil hij niet
. M'n ruin daarentegen vindt het heerlijk als ik hem daar schoon maak.. Die gaat er helemaal voor staan
doe juist enkel lauwwarm water en een washandje. Gebruik geen shampoo oid, niet eens babydoekjes.

Renee_S schreef:Nou het er toch over gaat, Hebben jullie nog tips voor het schoonmaken van de koker? Meestal probeer ik als ik m toch was met wat lauwwarm water het een beetje schoon te maken. Durf er niet goed met doekjes etc aan want meneer is er absoluut niet van gecharmeerd als er iets aan zn man-parts zit. Heeft er iemand misschien een 'zachte' methode voor het schoonmaken hiervan?

) en ze houdt er echt van om haar erg vuil te maken! Ik ben dan ook telkens heel blij wanneer ze terug mooi blinkt! 

heb vandaag alle viezigheid uit de koker gehaald met een washandje en lauwwarm water, hoeveelheid troep viel mee, stank was wel goor haha. Volgens mij heeft ie wel een boon, dus die moet ik er ff uithalen binnenkort maar hij had hem heel diep in zn koker verstopt vanavond.
... wel sneu voor de paardjes die er last van hebben natuurlijk.
florion deed dat ook, ideaal af en toe eventjes bij een hengstige merrie zetten en hij is weer spik en span