Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, maar ja heb al zeven paarden.... dus helaas.
. Een raamwerk met een net erover gespannen vertraagt veel meer dan het aanhanger net in de plastic palletbox. Dus nog maar even aan de gang om nog wat raamwerken te maken
) dus straks mogen ze lekker even op het gras op een van mijn eigen paddocks.Later op de dag even kijken hoe de oprit naar het hooiland erbij ligt.Als het droog genoeg is mogen ze daar vanmiddag lekker op.
en een is ooit hb geweest.Dus krijgen ze afgewogen hooi (indien mogelijk) beperkt gras en er is altijd stro in de netten om te knabbelen.
amiette schreef:Hihi,, Typisch hoe bijzonder jullie het vinden om reeën en herten tegen te komen..
Hier zijn ze eigenlijk een plaag geworden en leveren af en toe flink wat over last. Ik kom ze dus ook regelmatig tegen op buitenrit![]()
Ook zeehondjes, buizerds en kiekedieven zijn geen uitzondering|(
.. overal zie je hier van die jagershuisjes en soms hoor je schoten.
mvermeulen1 schreef:amiette schreef:Hihi,, Typisch hoe bijzonder jullie het vinden om reeën en herten tegen te komen..
Hier zijn ze eigenlijk een plaag geworden en leveren af en toe flink wat over last. Ik kom ze dus ook regelmatig tegen op buitenrit![]()
Ook zeehondjes, buizerds en kiekedieven zijn geen uitzondering|(
ik denk dat van overschot aan reeen hier niet gebeurt aangezien er volop gejaagd wordt.. overal zie je hier van die jagershuisjes en soms hoor je schoten.
als je zoals ik heel je leven in de randstad heb gewoond waar wild bestaat uit een kikker of een egel..zijn andere wilde dieren interessant

_PatriciaH schreef:Vraagje..
Laten jullie de paarden 24/7 op de wei, ook met vriesweer/sneeuw?
Dit is het eerste jaar dat ik echt zelf mag/moet beslissen en het liefst laat ik ze erop maar vind het best eng.
De een zegt doen de ander zegt eraf halen nu het vriest..
Zijn niet de slankste en doen niet veel qua training, wil geen bevangen paarden
Voorheen werd het m3c zand (voornamelijk) uit de westerschelde gewonnen, maar deze winlocatie is gesloten. Daardoor wint men het zand nu op andere locaties maar het is schijnbaar best moeilijk om zand te vinden dat voldoet aan de norm. Er wordt nu vaak zand geleverd dat eigenlijk te grof is voor de m3c norm (m3d zand).