Hoe deze ruimte indelen voor de paarden?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Muronia

Re: Hoe deze ruimte indelen voor de paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-15 01:14

Gosj, wat grappig dat dit topic zo opeens weer boven komt drijven. Ik zal eens kijken of ik deze week foto's kan maken van hoe het nu is!

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 01:34

Super :D

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 11:00

ik zat het al een tijd te kijken en steeds beetje bij beetje het hele topic doorgelezen.
Wauw wat is dat gaaf geworden!

De meeste hier in mijn buurt weten dat ik ook graag de paarden aan huis wil, alleen denkt iedereen gelijk aan een groot huis, luxe grote stallen en heel veel land.. maar ook van mij hoeft het allemaal niet zo groot, je moet het toch allemaal weer onderhouden..
Jou foto's hebben me op vele ideeen gebracht en heb dan ook dingen opgeschreven wat misschien ooit nog eens van pas kan komen. Zijn wel aan het kijken maar het is allemaal erg duur hier in de omgeving.

Ben ook heel benieuwd naar foto's hoe het er nu bij staat, bevalt het nog steeds?

bumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 00:52

Oké! !!! Heb alles doorgelezen en bekeken....respect hoor. Ziet er heerlijk uit. Niet zo protserig perfect, maar knus en praktisch. Droom

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 10:26

? :)

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 15:24

Spijtig dat er geen nieuwe foto's zijn gekomen, zou zeker helpen :D

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 11:44

Murosch wat is het mooi geworden zeg! Ik heb van de week onze stallen nu de pony's op het land staan weer eens met de hogedrukspuit schoongespoten en weer in de lak gezet. Ze zijn weer als nieuw. Ook hier niet al te veel ruimte maar om de winter door te komen genoeg, en wat is er fijner dan s'winters in je pyjama de pony's te voeren.Helemaal niks :D
Afbeelding Inloop stal waar in ik een wand kan terug klappen zodat het twee stallen worden mocht dat nodig zijn. Verder zit er een paddock aanvast en daarachter een postzegellandje groot genoeg om de benen even te strekken.
Afbeelding

xLaraaj; Misschien heb je wat aan mijn foto's?