Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne
Mallow schreef:Isegrim :
Ze staan er nu nog overdag op, maar hoorde toevallig gister van een stalgenootje dat ze de poorten misschien later in het seizoen 's nachts ook open laten!
En ja soms is het best een end lopen, maar ach, goed voor de conditie, en zeg nou zelf, dat is toch genieten door zo'n fantastisch stuk te mogen lopen, met alle tevreden pony's om je heen
Ik sta bij jullie op de wachtlijst, twijfel alleen nog een beetje omdat ik de faciliteiten voor de ruiters wat magertjes vind. Ik sta nu op zich heel goed, maar niet 24/7 buiten en dat is toch wel ideaal.
I.p. is alles er wat je nodig hebt, het is alleen geen luxe hoogstandje
Mallow schreef:Hoe bedoel je magertjes?I.p. is alles er wat je nodig hebt, het is alleen geen luxe hoogstandje

Waar __PSM__ ook staat

Wat een mooie huisvesting hebben sommige mensen. Zo'n HIT-actief stal vind ik ook echt geweldig, helaas zou ik niet weten waar ik dat hier zou moeten zoeken. En sommige mensen hebben het thuis ook zo mooi voor elkaar
Als ik het zelf allemaal voor het zeggen zou hebben, dan zou ik het wel weten, maar helaas blijft dat een droom
Voor alsnog ben ik zeer blij met waar wij nu staan 

).
Pensionpaarden staan trouwens aan de achterkant van de schuur, zodat campinggasten daar niet lopen, maar in principe staan ze altijd op de wei tijdens het campingseizoen en daar komen de campinggasten ook niet