Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
_Cher schreef:Janine001 schreef:Ik wou graag nog een dekenrek gaan maken.
ziijn hier ook mensen die een dekenrek in hun zadelkamer hebben? Zou ik daarvan een foto mogen? En hoe hebben jullie die gemaakt?
Dit wil ik ook graag dus ben ook wel benieuwd naar suggesties.
Op de stalling waar mijn paard eerst stond hadden ze ronde houten balken aan 2 ketting aan het plafond gehangen en daar hingen ze dan de dekens overheen. Ze hadden er een stuk of 8 hangen dus daar kun je wel veel dekens op kwijt zeker als je er meerdere over mekaar hangt. Ik vond het opzich wel handig maar het neemt wel veel ruimte in beslag en die heb ik hier niet zo heel veel.
chalinka schreef:mijn zadelkamer voor (paar weken geleden)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
en vandaag:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
wat er is verandert:
-houten balken zijn weg & zadels liggen nu op 4 sgragen (of hoe heet dat?)
-alle dekjes in een bak
-de andere bak ligt vol reserve hoofdstellen en zo
-ik heb nog een bak met dekens, maar die stond buiten en was blijkbaar niet waterdicht(lagen dekens en dekjes in, maar ze zijn gewoon nat, nog te gebruiken) maar waar ik die ga zetten? zou het niet weten
Janine001 schreef:Ik wou graag nog een dekenrek gaan maken.
ziijn hier ook mensen die een dekenrek in hun zadelkamer hebben? Zou ik daarvan een foto mogen? En hoe hebben jullie die gemaakt?
chalinka schreef:chalinka schreef:mijn zadelkamer voor (paar weken geleden)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
en vandaag:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
wat er is verandert:
-houten balken zijn weg & zadels liggen nu op 4 sgragen (of hoe heet dat?)
-alle dekjes in een bak
-de andere bak ligt vol reserve hoofdstellen en zo
-ik heb nog een bak met dekens, maar die stond buiten en was blijkbaar niet waterdicht(lagen dekens en dekjes in, maar ze zijn gewoon nat, nog te gebruiken) maar waar ik die ga zetten? zou het niet weten
het is eigenlijk vroeger een stalletje geweest voor in noodgevallen (plank er voor en we hadden een stal) maar aangezien er 3 grote stallen werden gebouwd, ging de schuilstal gewoon hooiopslag worden & hier werd dan een grote deur in gezet (hout) die op slot kon (vroeger spreek ik ook maar over 1 zadel & de rest lag in zo'n grote blauwe ton)