Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wuswa schreef:@COJK: idd voordroog. Heb je wel iemand geregeld om ze op de plaats te zetten? Denk je aan een net erover tegen de kraaien/vogels? Ik ben ook wel benieuwd naar je kostprijs van zo'n baal. Bij mij kost persen en wikkelen 12,50 per pak (grote langwerpige). Daar komen dan de kosten van de loonwerker nog bovenop (maaien, 6 x schudden, op ruggetjes leggen).
wuswa schreef:@COJK: idd voordroog. Heb je wel iemand geregeld om ze op de plaats te zetten? Denk je aan een net erover tegen de kraaien/vogels? Ik ben ook wel benieuwd naar je kostprijs van zo'n baal. Bij mij kost persen en wikkelen 12,50 per pak (grote langwerpige). Daar komen dan de kosten van de loonwerker nog bovenop (maaien, 6 x schudden, op ruggetjes leggen).
Caira schreef:Dat is onzin Sprintje, prijs van wikkelen is afhankelijk van de hoeveelheid plastic welke erom gaat.
Caira schreef:Dat is onzin Sprintje, prijs van wikkelen is afhankelijk van de hoeveelheid plastic welke erom gaat.
Noppert schreef:Klopt Caira, het scheelt inderdaad echt wel. Wij betalen het wikkelen per stuk dus het maakt nogal uit of je 300 kleine pakjes hebt of 20 grote.
Horse321 schreef:We voeren hier altijd hooi, en kuil is voor ons bijna geen optie(te weinig paarden) maar het ziet ernaar uit dat er niks anders op zit en toch kuil moeten gaan voeren, dus we zijn van plan het kuil te delen met mijn schoonzus... die ook paarden heeft.