Ingridje16 schreef:Paperboy schreef:Natuurlijk zie jij dat zo.
Maar wat doe ik dan precies??? Oja, ik doe mijn paard 5 uur in een weide (bah, wat erg), dan ga ik hem uitgebreid poetsen en aandacht geven (buh, wat naar), dan ga ik rijden (tjsa dat kan echt niet....), en daarna ga ik hem lekker aan de hand uitstappen (hoe haal ik het in mijn hoofd!). En dan tot overmaat van ramp, mest ik zelf zijn stalletje uit en leg er een dikke laag stro in en kuil en zet hem erin (whaaaaa te gek). Vervolgens ga ik sávonds naar hem toe, om hem iets lekker te brengen en nog even aan de hand te wandelen (dit is het toppunt). En dan gaat hij lekker droog en warm zijn stalletje in voor de nacht! Oja en dan nog af en toe in de paddock (dat is echt beulen). En dit elke dag!
Ja mijn paard heeft helaas veel aandacht en afwisseling elke dag, echt zielig!
En om een vergelijking met mensen te trekken (misschien begrijpen jullie mij dan beter), ik zie mensen die hun paard 24/7 paard in de wei doen gelijk aan een kind voor de tv zetten de hele dag, lekker makkelijk en geen omkijken naar. Niet leuk he, als mensen oordelen over hoe jij met je paard omgaat;)
Perfect verwoord!Helemaal mee eens
Dankje
.
Helemaal mee eens