Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
india schreef:na 1 maand en 10 zakken later,
ben ik het er aan het uithalen,...........
alles is verzadigd!
2 kruiwagens met hele zware roodbruine stinkende zooi eruit vandaag,bijna niet meer te verrijden (heb een super grote 2 wielige kruiwagen)
moeten denk ik nog 6 kruiwagens uit!
dus over een paar dagen staat ze weer op stro, dit is te duur, 65 euro voor 4 weken!
hennieb schreef:india schreef:na 1 maand en 10 zakken later,
ben ik het er aan het uithalen,...........
alles is verzadigd!
2 kruiwagens met hele zware roodbruine stinkende zooi eruit vandaag,bijna niet meer te verrijden (heb een super grote 2 wielige kruiwagen)
moeten denk ik nog 6 kruiwagens uit!
dus over een paar dagen staat ze weer op stro, dit is te duur, 65 euro voor 4 weken!
Hier precies dezelfde ervaring! Alleen bij mij nog iets sneller...
Balen, maar ja hier ook weer over naar de stro
russel schreef:Ja, ze drinken maar de helft dan anders en poepen ook minder. Dan blijven ze ook langer staan heb ik gemerkt.
Citaat:......maar met die stropelletsbodem maakt dat dus niks uit.. want die moet dus constand over de kop want daar blijft die super mooi van!!!!!!!!..
Fitzroy schreef:Ik was na 7/8 nachten uitgekonkludeerdDubbeldun, wat is jouw conclusie nu of ben je nog niet zo ver?
Jannepauli schreef:Citaat:......maar met die stropelletsbodem maakt dat dus niks uit.. want die moet dus constand over de kop want daar blijft die super mooi van!!!!!!!!..
Ik dacht dat het juist de bedoeling was om de bodem NIET om te woelen..? Alleen de mest te verwijderen en de bovenlaag aan te harken? Of begrijp ik "constant over de kop" verkeerd?
Jos_1 schreef:Aan diegenen die de paarden al langer op strokorrels hebben staan: Als paarden op strokorrels staan hebben ze dus niet constant iets te eten, zoals bij gewoon stro wél het geval is. Merken jullie daar iets van? Ik bedoel, gaan ze stalondeugden ontwikkelen omdat ze niet steeds kunnen knabbelen?
Jos_1 schreef:Aan diegenen die de paarden al langer op strokorrels hebben staan: Als paarden op strokorrels staan hebben ze dus niet constant iets te eten, zoals bij gewoon stro wél het geval is. Merken jullie daar iets van? Ik bedoel, gaan ze stalondeugden ontwikkelen omdat ze niet steeds kunnen knabbelen?