Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Strohalmpje schreef:Ja ik heb ook een beetje onderschat hoe lang het duurt voor je weer echt een mooie grasmat hebt. Maar moet zeggen dat hij hier nu met al die regen echt wel een stuk dichter trekt en een stuk dieper wortelt.
DubbelDun schreef:Olympia96 schreef:Laat ik dat nou eens van dichtbij hebben meegemaakt....Laat dat nou altijd mijn droom zijn geweest: flink racen over een golfbaan
Ergens werd een golfbaan aangelegd en het gras was net lekker aan het groeien toen er van een naburige stal een stuk of wat paarden ontsnapten... enfin daar heb je verder niet veel voorstellingsvermogen voor nodig hoe dat veld er naderhand uit zag
Truedreams schreef:Morgen de sleutel!
Olympia96 schreef:Daarna met een iets zwaardere versie en ook nog een keer iets van ehmmmmm rollen ofzo? Zal wel de boel aandrukken denk ik dan. Iets met een klok en klepel.
Hilary schreef:In een van de Asterix-strips (Asterix & de Britten) scheuren Asterix en Obelix met paard en wagen over een grasveld waarvan de eigenaar net met veel zorg een grasspriet heeft afgesneden en de legendarische woorden spreekt “als het nog 2.000 jaar goed gemaaid wordt, wordt het een fijn gazon”.
Heerlijk.
Sky_Britt schreef:Ik voer nu voornamelijk van de grond maar ik wil nog een palletbox aanschaffen om slowfeeder van te maken. Voor nu heb ik voor de afwisseling een hooibal opgehangen en dat gaat verassend goed met 2 paarden. Over de hoopjes op de grond is mijn KWPNer super bazig, maar bij de bal helemaal niet. Als ze allebei aan 1 kant staan houden ze hem mooi tegen voor elkaar
[ [url=m/EWije3.jpg]Afbeelding[/url] ]