Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik geef wel af en toe wat olie bij door Viool d'r speedibeet maar verder voer ik aardig recht toe, recht an.
Dat is mijn avondeten vandaag.
Moet ook nog wat verzinnen...zo boodschappen doen en ik ben als zo stuk
Toen we nog in hartje Zwolle woonden bestelden we ook regelmatig wat, soms mis ik die pizza's wel eens! Hier komen ze niet.. een keer gedaan en toen werd het 10 euro duurder en de pizza was koud en slap, zo goor... hahah doen we dus niet weer.
Dank voor het antwoord, ik wilde tot nu liever een volwassene erbij ivm verantwoordelijkheid en jonge paarden die ik heb, maar denk als ik verhuisd ben, ik op zoek ga naar iemand van 15 - 20. Die willen volgens mij iets liever en zijn daardoor meer gemotiveerd, en wie weet als ik zo'n meid ken ik best genoeg vertrouwen heb om haar te laten voeren mesten etc. als ik er eens niet ben. 
het zand wat er niet uit komt is juist het probleem 
Hier altijd mooie 'droge', glimmende drollen, nu ze een paar dagen op nat gras staan wordt het ietsje 'zompiger' maar geen flatsen oid.
Ik ben zelf wel een groente-freak. Er moet wel groente gegeten worden. Wij eten ook wel eens chinees, pizza of pannekoeken hoor. Maar vaak heb ik dan zelf wel een groentesoep gemaakt of een salade voor erbij. Of smoothies