Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jade schreef:heb ons 'gezelschaps'ponietje erbij gekocht voordat de stal af was (en het huis) en die heeft uiteindelijk dus nog 2 jaar in pension gestaanhet is wel een heel leuk ponietje
![]()
dus... alles kan judith
JudithO schreef:Kennen jullie het probleem van een paard tegenkomen wat je niet uit je gedachten kunt krijgen, wat totaal niet is wat je zoekt en wat je eigenlijk op dat moment ook helemaal niet kunt gebruiken?
Jep, het is weer zover
DubbelDun schreef:Doet me ietwat aan een golfbaan denken
xXutopiaXx schreef:Wauw, jullie gras ziet er inderdaad prachtig uit Olympia!Als een biljartlaken
Olympia96 schreef:Laat ik dat nou eens van dichtbij hebben meegemaakt....Laat dat nou altijd mijn droom zijn geweest: flink racen over een golfbaan
Olympia96 schreef:DubbelDun schreef:Doet me ietwat aan een golfbaan denken
Laat dat nou altijd mijn droom zijn geweest: flink racen over een golfbaan
xXutopiaXx schreef:Wauw, jullie gras ziet er inderdaad prachtig uit Olympia!Als een biljartlaken
Dank
Na de eerste keer maaien anderhalve week geleden, schiet het de grond uit. En wordt het nu ook een dichter pakket. Maar dat mag ook wel, want volgens de berekeningen moesten er ongeveer twee zakken van 10 kilo op, maar dat zijn er 5 geworden