Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Anke schreef:1 regenbui en dat is dan een natte drap/pap
Fabster schreef:Ik heb gewoon gruproosters/koeienroosters/stalroosters van mp afgehaald. Afhankelijk van de maat betsalde ik daar 10-25 euro per rooster voor. Die zijn dan 80 x 150 of 100 x 150.
Bij mij lag dus ook een flinke laag blubber. Ging er tot over mijn enkels in. Maar zo in de blubber gegooid. Zo ver zinken ze niet. En anders even met de sneeuwschep erover heen.
KPet schreef:Fabster schreef:Ik heb gewoon gruproosters/koeienroosters/stalroosters van mp afgehaald. Afhankelijk van de maat betsalde ik daar 10-25 euro per rooster voor. Die zijn dan 80 x 150 of 100 x 150.
Bij mij lag dus ook een flinke laag blubber. Ging er tot over mijn enkels in. Maar zo in de blubber gegooid. Zo ver zinken ze niet. En anders even met de sneeuwschep erover heen.
Ik heb voor de liefhebbers nog wel wat van die roosters liggen in verschillende maten. Liggen bij ons ook in de wei.

Hoop echt dat ik de goede keuze maak om verder te gaan met een paard, en dan dat ontembare monster van me aan te houden...
Dat tientje per maand zal ik nou ook weer niet heel hard missen. Heb het er wel voor over om het de paarden en mezelf makkelijker te maken.
Eens kijken of we haar van dat imago af kunnen helpen
Met veel pijn in t hart hoor, maar soms heb je geen keuze en moet je maar dankbaar zijn hoe dingen gaan, het had veel minder kunnen aflopen. Kan heel dankbaar zijn voor bepaalde mensen om me heen, ook een aantal hier in het topic
Helaas ook de andere kant van mensen waarvan je dacht dat het vrienden waren, maar dat alleen blijken op momenten dat het hun uitkomt. Maar ach, that's life... Het doet alleen stiekem wel flink pijn allemaal