Beer stond zelfs al een jaar stil ivm een ongeluk van de eigenaresse.Die liep op krukken
Zelf uit de wei gehaald...voeten even opgetilt,borstel erover en zadel eerst afgestoft
Op het erf erop,kijken of de rem en het stuur het deed en naar buiten.Eigenaresse is wel op de fiets meegeweest.Stap,draf en galopje gedaan...omgekeerd en klaar
Kjarni nooit opgezeten...die is hier toen geparkeerd

Moet ik wel zeggen dat ik altijd bosklosser ben geweest...geen behoefte aan wedstrijden.Paard moet rem hebben en stuur...de rest komt wel.

Máárrrr.... Wel altijd een goed gevoel bij mijn paarden!
vast hield. En ik zat er zo op, braaf dier, rondjes gestapt ook nog. Bleek achteraf dat ze wel degelijk beleerd was maar de eigenaresse er zo vaak was af gevallen dat ze er niet meer op durfde en haar wilde verkopen. Uiteindelijk heb ik haar niet gekocht omdat ik voor een ander paard (Caily) viel, paard in kwestie is naar mensen gegaan die uiteraard ook niet wisten dat ze al wel beleerd was, gelukkig hebben zij haar professioneel laten beleren en zijn er dus geen ongelukken gebeurd.
. Misschien durft hij inderdaad niet, ik ben soms een beetje lomp wat dat soort dingen betreft omdat het mij helemaal niets uitmaakt.