Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelFun schreef:@robijntjah: mooi ruimte om te rijden.
@Lynn_Nikita: schuifdeuren of gewone deuren ?
DubbelFun schreef:Kun je niet eentje van de rest er bij zetten (en dat wisselend zodat niet dezelfde telkens de klos is) ??
belle_boef schreef:Is jou buurman wellicht naar naar hem toe geweest? Of reageert hij ook op andere dingen?
DubbelFun schreef:@lyn: en hij heeft geen 'druivenpitjes' in zijn ogen/iris ??
Malenka schreef:Super leuk puppy!
Mooie grote vijver. Geweldig om te zien gebeuren hè?
Bij het schrikken de paard: heb je er al eens een hartslagmeter aangehangen om te kijken wanneer de spanning begint op te bouwen? En hoe ernstig die opbouwt en hoe snel hij er weer van af is? Die informatie kan ontzettend nuttig zijn.
Paarden schrikken nooit om niks. Maar soms is het heel erg zoeken waar het hem in zit en wat de juiste aanpak is.
Onze nieuwe tuin hulp. Super handig en de paarden zijn er ook wel blij mee geloof ik.
[ [url=m/eE4j7m.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lynn_Nikita schreef:DubbelFun schreef:@lyn: en hij heeft geen 'druivenpitjes' in zijn ogen/iris ??
nee, heeft hij niet
Ik voer nu al nav tips hier de musle builder met magnesium, hij krijgt verder geen krachtvoer, buiten is hij wel wat kijkerig van afgezaagde boomstammen maar springt 1 pas opzij maar niet zo in paniek als ik de bak en loopt verder gewoon door. Met een andere ( handige) ruiter doet hij het ook, met een onzekere andere ruiter is hij gewoon gevaarlijk en wordt het alleen maar erger.
Verder is hij verkeersmak, gaat onder een vliegengordijn door , datboeit hem niet , ik kan een paraplu openklappen op hem daar geeft hij niks om, van die zwemdrijvers / noodles die her en der in de wei en bak liggen kijkt hij niet op of om, maar kan om niks ( in mijn ogen niks) omdraaien.