Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daihyo schreef:Keren is geen optie vanwege archeologische status. Er mag niet dieper dan 30cm gegraven worden.
Ninx: we hebben een zitmaaier en een minitrekker om te slepen. Alleen nog geen sleep, maar die is wel te maken.
Daihyo schreef:Hebben jullie trouwens een plek voor shetten waar grotere pony’s/paarden niet kunnen komen?
Ik wil een stukje afzetten met hoog draad, waar de shetten wel onderdoor kunnen met een kleine slowfeeder, zodat ze zonder die grote lummels van mij rustig kunnen eten en liggen als ze willen.
Daihyo schreef:Wel een leuk dier
Hier geen optie om een stal af te sluiten, vandaar dat ik dacht aan een soort minipaddockje van 5x5 ofzo met alleen een boven draad op de palen. Het zijn wel echt minishets. En de oudste is 30. Dus kan me heel goed voorstellen dat zij af en toe wil ontsnappen aan mijn jonge merrie die wel haar spatjes heeft
Daihyo schreef:Keren is geen optie vanwege archeologische status. Er mag niet dieper dan 30cm gegraven worden.
Ninx: we hebben een zitmaaier en een minitrekker om te slepen. Alleen nog geen sleep, maar die is wel te maken.
Zinzi_jewel schreef:Lynn_Nikita schreef:Ja ik,kraanwater dan wel. Is het vat doorgespoeld, nasmaak of zo?
Drinken ze het water rechtstreeks uit de put naar de drinkbak wel?
Ja dan drinken ze het wel .
Dat is het vreemde eraan
Lynn_Nikita schreef:Dan zit er een geurtje of smaakje aan het vat denk ik. Anders dronken ze het uit de put ook niet. Kun je die eens goed naspoelen? Wat heeft in hetvat gezeten?
Olympia96 schreef:Hier wordt ook als een dolle gezopen op het moment.
Oh Ja Zinzi, die gouden valk die je had! Is die mooi opgedroogd?
Vrijdag komen mijn plantjes!![]()
![]()
Ben zoooo benieuwd!
Hier trouwens nog steeds een kwakkelende Halflinger. Samen met de dierenarts kwamen we tot de conclusie dat de ellende begon na zijn heftige reactie op de influenza enting. En idd sindsdien is de ellende begonnen. Beetje vreemd in het haar, hoesten, bultjes, sloom, afgevallen, maar vooral niet meer zo’n blij ei als hij altijd was.
Dus gelijk de volledige riedel afgedraaid: bloedonderzoek, antibiotica, hoestdrank, Immuboost en rozenbottels. DA vermoed dat na de enting net de verkeerde dingen zijn getriggerd bij hem, wellicht waren ze al aanwezig maar niet actief zeg maar.
Ik betwijfel of ik hem nog eens laat enten tegen influenza… moet zeggen dat hij nu al behoorlijk opknapt gelukkig.