Klei is niet leuk om een goede doorlatende bakbodem te maken. Dan kun je beter kijken of je vergunning krijgt voor een dak op palen (open/doorluchtbak).
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daan_O schreef:De bedragen die ik hier zie voorbij komen, komen niet in de buurt van wat ik heb betaald voor mijn bak (meer dus) en dan zit je nog met een klote bak waar niet in te rijden is![]()
Nog geen nieuws over de discussie met de zandleverancier, er loopt nog het een en ander...
Caily schreef:Dank voor de toelichting Tinky12, zou er heel wat voor over hebben om mijn stuk zo straks te krijgen als die van jou. Trekker en sleep hebben we hier wel, frees durf ik niet zeker te zeggen. Maar ik kan altijd loonwerker eens bellen om te laten doen en als het bevalt verder kijken om zelf een aan te schaffen. Het stuk waar mijn paarden van de winter hebben gelopen is ook een soort track, maar dan om een vijvertje heen. Dat werd om sommige plekken behoorlijk modder, hebben voorheen belgen gelopen vernam ik. Dus die grond zit goed dicht. Moet alleen wel aan de grondeigenaar vragen of er wel gevreesd kan worden, want ooit was het camping, alle leidingen etc. lopen er nog, maar ik weet niet waar en hoe diep.
Draad kan je ook over de grond spannen en na het zetten vd paaltjes hogerop vast maken
Brave Beer!! Scheelt wat als ze gewoon een goede basis thuis hebben en altijd zelf vrij kunnen bewegen he, dan heb je zeker bij die koudbloedjes nog maar weinig 'bommetjes' gelukkig!
Ik ga maar weer eens richting mn tent, kan ik nog even in het licht genieten, moet even de hooibak verslepen en mn merrie wat hooi op de grond liggen. Hoop echt dat het wat wordt vannacht, was eigenlijk erg nuchter eronder, maar krijg toch een beetje kriebels, schiet nou op! Niet dat ik zo benieuwd ben naar de kleine, t zal heus mooi zijn en zeer waarschijnlijk zwartbont, maar moeders heeft nogal wat gemankeerd afgelopen jaar dus hoop echt dat haar oerinstinct nog werkt en er geen gekke dingen gebeuren. Plus dat ik over 2 weken weer moet werken. Ik hou totaal niet van stress, zou de kleine tegen die tijd graag gewoon samen met mams en de andere twee paarden zonder zorgen 24/7 buiten willen laten...
damian23 schreef:Hebben jullie slowfeeders of hooinetten op stal hangen. Ik zou eigenlijk wel een slowfeeder in stal willen hangen voor de nacht maar op de een of andere manier vind ik dat eng. Ik ben bang dat ze er in blijven hangen.