Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HippoLogic schreef:Ik heb net een muurbevestiging (easy loading hay hoop) gekocht. Iemand van stal kwam ermee. Haar paard verspilt enorm veel hooi (direct erop pissen en het dan laten liggen) en ze mocht dat ding ophangen en dat de stalhulp het vulde. Normaal moet je je eigen netten vullen.
De staleigenaar vond het zo'n uitkomst dat ze het mij aanraadde en nu hoef ik niet meer elke dag om de netten naar mijn paard (ze staat verder in volpension). Hebben jullie ook zo'n ding?
Ik heb er een video van gemaakt. Je moet je eigen net eraan hangen. Ik heb een met 1,5 inch mazen.
[ Video ]
Jotoma schreef:Mochten nog meer mensen een frame van steigerbuizen willen bestellen, ik zie net pas dat je via deze site kan bestellen zonder verzendkosten te betalen in deze maand (scheelt dus 25,- verzendkosten):
http://buiskoppelen.nl/steigerbuizen
Voor 14u besteld en hij wordt dezelfde dag verstuurd.
Jammer dat ik het niet eerder heb gezien, want ik heb ze dus bij een ander besteld. Had ik het geheel voor letterlijk de helft vh geld kunnen kopen. Auch.
Jotoma schreef:Oh top Suffie! Dat kan mooi uit.
Ik heb mijn laatste onderdeel gister ontvangen en mijn slowfeeder is nu helemaal vierkant ipv onderbroken.
Bij t vullen gingen er wel weer twee los. Dat stoort me wel. Met de hand aandraaien werkt beter dan machinaal. Maybe in de toekomst maar vast laten lassen.
eestheer schreef:HippoLogic schreef:Ik heb net een muurbevestiging (easy loading hay hoop) gekocht. Iemand van stal kwam ermee. Haar paard verspilt enorm veel hooi (direct erop pissen en het dan laten liggen) en ze mocht dat ding ophangen en dat de stalhulp het vulde. Normaal moet je je eigen netten vullen.
De staleigenaar vond het zo'n uitkomst dat ze het mij aanraadde en nu hoef ik niet meer elke dag om de netten naar mijn paard (ze staat verder in volpension). Hebben jullie ook zo'n ding?
Ik heb er een video van gemaakt. Je moet je eigen net eraan hangen. Ik heb een met 1,5 inch mazen.
[ Video ]
Mijn bijrijder heeft zoiets zelf gemaakt voor mijn paard! Retehandig!