Het paarden aan huis topic deel 10

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

boemel

Re: Het paarden aan huis topic deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:53

Kletskoekje, zonder oortjes. Kan wel goed hard praten :D
Hij rijdt routes, die staan op de site van Better Horses.
Ben nu wel benieuwd waar jij woont :D

Hooi analyses doe ik niet. Ik weet toch niet welke baal op welk tijdstip van de dag, in de zon of schaduw of net van een ander veld gewonnen is. We hebben een refractor meter om suiker te meten. Mocht er keuze zijn bij de hooiboer in snedes, dan doen we wel eens een meting.
Dit jaar geen keuze omdat de 2e snede verpakt is en ik onverpakt wil.

Net aan hooi van 2025 begonnen. We gaan meemaken of deze buik gaat slinken :D Afbeelding

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 08:01

Welkom Olikea

Ik heb woensdag met oortjes les gehad, heb zelf oortjes (rare zin :D ). Maar mijn eigen aan het hoofd zittende oortjes zijn niet zo goed, dan ga ik weer teveel met hoofd draaien enz enz. Dus hier eigen oortjes. Maar hij heeft idd wel genoeg vollume hoor :)

Boemel ik kan de routes op de site niet vinden? Wel hoe contact opnemen ervoor, of ik heb het fout begrepen.

Ik heb wel het idee dat de spekjes bij Ice haar nek en kont wat zijn verdwenen, of in elk geval het ziet er wel al wat strakker uit.

Hier wordt het hooi ook niet getest. Haal elke maand 2 nieuwe pakken, heb wel zo'n ding om suiker te meten en dat zit steeds onder de 10%. Echter het hooi is wel wisselend van kwaliteit.

Hier Guus woensdag sinds hele lange tijd weer eens gezien in haar hyperstress. Had les met Ad van Patrick. Zet haar op stukje met gras, denk heeft ze wat te doen. Maar mee dat ze Patrick ziet begint ze langs de draad te ijsberen in draf/galop. Kop erop als giraf, al met Ad bij haar gaan staan maar nope. Dit heeft ze de hele les vol gehouden, tussendoor rollen. Zag tijdens de les al zweet bij de oren komen. Deken eraf na de les en ze was kletsnat. Gisteren de hoefsmid, dacht al oliebol..... of ze heeft spierpijn of ze zit nog in haar stress... Nou twee hoefjes met moeite half gedaan gekregen. Heb een bokje besteld en ga ze zelf vijlen. Hopen dat dat iets rust geeft als ze zo in haar bubbel zit.

Gisteren nog ineens rare geluiden. Zitten op de bank, lijkt wel of ze nog buiten staan... kijk op camera, geen dikbil te zien. Had ik idd bij Ad de deur niet in het slot gedaan, wel achter zijn kont dichtgemaakt maar niet vast. Dus meneer ging maar de emmers schoon maken :+

Belker

Re: Het paarden aan huis topic deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 2 min geleden

Hier werkt lange stukken galoperen voor de wagen goed om Fi af te laten vallen. Die is weer beter in model.