Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SillyB schreef:hey ladies zag een item over inslaande bliksem, hebben jullie eigenlijk een bliksemafleider aan je wei hangen? ik heb het nooit eerder gezien bij mijn pensionstallingen maar toen ik mn stroomklok kocht werd het wel ernstig aangeraden
Lynn_Nikita schreef:Ik vind het ook lastig te beoordelen hoe hij nu loopt, bij paarden op werk en bij anderen weet ik zo hoe en wat maar met mijn eigen zie ik soms teveel spoken
MarloesHJ schreef:Als je wilt mag je degene die ik niet meer gebruik wel eens proberen? Mijn paard is 1.70m maar het halster moet relatief hoog zitten bij hem om hem zijn halster op te laten houden, vandaar dat ik een maat groter moest. Maar anders had het maatje kleiner gewoon gepast. Nu kwam het gat te hoog op zijn neus. Ik heb namelijk een van de laatste grote want de maatgeving is aangepast.
Ik heb er alleen geen verhalen over gehoord en vind het tot nu toe een prima masker. Heeft nog geen schade opgelopen en die van mij is ook niet het meest voorzichtig.
DubbelFun schreef:Een goede truc om te zien hoe ze er aan toe zijn is om ze aan een halstertouw heel kort om de achterhand te laten draaien. Als dat echt heel haperend/moeizaam gaat hebben ze er nog goed last van.
Chasey schreef:En jullie hadden ook veel bomen weggehaald toch? Ben wel benieuwd hoe de nieuwe luchtfoto eruit ziet.
Man, man, wat een regen en water. Het is één grote drekbende hier om het huis en op straat. Ik zei al tegen David en Marloes 'ik denk dat we de buren een gratis wasstraat beurt moeten geven', want het is echt heel erg.
Zal eens kijken of er zoiets is.