Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
BoRo schreef:Een paar foto's zoals beloofd!
[ [url=m/H9ftAc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PsikLY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sp7SzN.jpg]Afbeelding[/url] ]
DubbelDun schreef:Ik heb ook 4x4 en eentje van 6x6 en eentje van 3,5x3,5, kleiner levert hier echt frustratie op. Dan gaat ze kappen naar het net en heel hard trekken. Slowfeeden is leuk, maar het moet geen 'paardje pesten' worden.
Idifix schreef:Hallo
We hebben 4 stallen maar ze staan pas recht dus moet nog wat dingen inrichten. Zijn hier nog mensen die een stal hebben waar hun zadel enzo in hangt of is dit meestal in een kast?
Ben een beetje bang dat er vocht aan zal kunnen ?
Zelfde vraag voor de laatste stal hier wil ik graag hooi opslaan. Maar las hier iets ivm condens ?
Komt dit vaak voor dan ..
Als dak hebben wij van die ijzeren platen.
Dais_ schreef:BoRo schreef:Een paar foto's zoals beloofd!
[ [url=m/H9ftAc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PsikLY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sp7SzN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi zeg! Super chique die omheining. Hoe hoog is de omheining?
Schuilstal ziet er ook top uit zo!
[***], nog nooit gehoord van een witte mus. Super leuk!
Kojack, ik heb geen ervaring met het aanleggen van bodems voor rijbakken of longeerbakken, maar ik vroeg me wel af waarom je pas over minimaal een jaar een rijbak mag aanleggen?
Nog 12 dagen en dan krijgen we de sleutel.
[***] schreef:Dat ziet er prachtig uit BoRo!!! Heel chique.
Caily dat is ook een mooie oplossing voor een huurweide toch?! Fijn dat de hengst wel lekker naar buiten kan zo.
Hier eindelijk wat regen van betekenis..... Ik hoop zo dat er morgen nog een dikke plens valt! Wij hebben echt nog heel weinig regen gehad de laatste weken. Krijg mijn schrikdraad paaltjes niet met goed fatsoen in de grond, zo hard is het.
Sinds een paar dagen krijgen wij (of nou ja, onze kippen) bezoek van een witte mus! Dacht eerst dat het een ontsnapte kanarie was, maar na wat googlen, bleek er zoiets als een witte mus te bestaan. Erg leuk!
Met een beetje moeite zie je hem/haar zitten op het uiteinde van de boomstronk. Hopelijk komt ie vandaag weer en kan ik een betere foto maken.
[ [url=m/TefPkl.jpg]Afbeelding[/url] ]
kojack schreef:De bak komt op de plek waar een vijver heeft gezeten. Het is nu al twee keer afgegraven en vlak gemaakt en het blijft inzakken. Als we nu een bak gaan aanleggen dan kan ik straks weer bezig omdat het inzakt en ben ik een hoop geld extra kwijt.