Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mirim schreef:Sorry, maar dit zegt mij vrij veel over jouw stalonderhoud....... De koeien mogen in de paardenstront staan ?????????
bromfiets schreef:Sjarett: Ik ga het voor je navragenHet is geen bekend merk, dat weet ik wel.
De korrels die wij gebruiken moet je erg nat maken voordat ze uit elkaar vallen, dan nemen ze veel minder vocht op. Ze vallen wel makkelijk uit elkaar als je (of paard) er op staat.
bromfiets schreef:Dat zou goed kunnen hoor
Ik heb het zelf niet uitgezocht, de stalhouder kwam hier mee aan. Waarschijnlijk het goedkoopste dat ze konden vinden. Het zijn ook behoorlijk grote korrels, maar paardlief staat er beter op dan op vlas
mirim schreef:Ik denk dat je pas met zekerheid kunt zeggen of er een verschil is tussen de korrels als je ze onder exact gelijke omstandigheden gebruikt.
ik meen me te herinneren dat je nog iet zo heel erg lang geleden bent overgestapt?
Doordat we een hele lange natte periode hadden en nu een droge koude periode kun je denk ik geen goed vergelijk maken. Ik merk dat mijn boxen nu, met deze droge kou, ook droger blijven dan een paar maanden terug. En ik gebruik eenzelfde product van eenzelfde levering.
Pieteritus1 schreef:Natuurlijk levert Strovan 1 pallet, ook in Zeeland en de rest van Nederland. We horen graag van je, zodat je supersnel je levering binnen zult krijgen.
Service, kwaliteit en klantgerichtheid staan bij ons op nummer 1.
Margee schreef:Granu is toch een handelaar in strokorrels???