Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fabster schreef:Die is echt mooi!
Heeft iemand hier ervaring met lijnzaad gewoon opgieten met kokend water? Ik kook t altijd, maar wordt zi n vieze lijmerige bende. En mijn paarden spugen het eerst 4 x op de grond (waarna er allemaal zand aan blijft plakken) voor ze het opeten. In de dierenwinkel zei die man: gewoon kokend water erop gooien. Dat is voldoende om het blauwzuur eruit te krijgen. Maar ben even benieuwd naar de ervaringen. Mijn Leo is wel oud, maar wil m nog niet over de kling helpen....
-Namiro- schreef:Gefeliciteerd Karev! Hoop dat het nog droog wordt en je een ritje kunt maken op je verjaardag!
Mooie netten!
Ik wil mijn ibc-tanks nog omtoveren naar slowfeeders.. Moet alleen nog even inspiratie opdoen.
Morgen naar de cranenbroek. Kijken wat daar allemaal aan mijn vingers blijft plakken!
-Namiro- schreef:Gefeliciteerd Karev! Hoop dat het nog droog wordt en je een ritje kunt maken op je verjaardag!
Mooie netten!
Ik wil mijn ibc-tanks nog omtoveren naar slowfeeders.. Moet alleen nog even inspiratie opdoen.
Morgen naar de cranenbroek. Kijken wat daar allemaal aan mijn vingers blijft plakken!