weer helemaal bijgelezen!
Wat een stoere auto Kirrr! Daar staat een trailer heel mooi achter!
Mijn broertje heeft een eigen bedrijf in Amerikaanse auto's, vooral onderhoud en reparatie maar ook een beetje handel, dus voor iedereen die nu denkt 'zo'n auto wil ik ook' > PB
Goed bezig WendyBZ! Omheining ziet er vast weer heel netjes uit nu.
Twee korte reacties op wat oudere berichtjes:
@Kaatje, ik heb/had hetzelfde probleem. Heb er nog steeds twee, dus komt ook nog geregeld voor dat er eentje even alleen thuis blijft. Het probleem is niet helemaal opgelost, maar wel een stuk verbeterd. Ik zet het paard dat alleen blijft wel altijd in de stal. Aan het begin heeft de merrie de stal zowat afgebroken als ik aan het rijden was op mijn ruin. Ze kan ons dan gewoon zien. Inmiddels hinnekt ze af en toe en loopt ze onrustig nog wat rondjes door de box, maar de voetjes blijven aan de vloer
damian23 schreef:Heeft er hier iemand rubber op de stalwanden? Ik zag op facebook de nieuwe stallen van glocks voorbij komen en die hadden rubber op de wanden zitten. Dat lijkt me ook wel wat. Maar ik heb geen idee waar je dat kan kopen.
Ik heb rubber op de stalwanden, alleen de onderste meter. Gekocht bij een stalinrichtingsbedrijf hier in de buurt, Beerepoot Agri. De mat wordt eigenlijk gebruikt als koematras, maar de meest dunne daarvan (4mm) kan ook prima tegen de muur in de paardenstallen. Het is makkelijk op maat te snijden en ik heb daar ook de bevestigingsstrips kunnen kopen. Kan wel een foto voor je maken als je het leuk vind om te zien?