MarjanB schreef:@hilary thanks! Ze had het er over dat de voeten ook moeten kunnen ademen en drogen dus vandaar liever niet de hele dag aan.
Ze kunnen zeker 24/7 aan. Als je paard zonder niet wil lopen zou ik het ademen en drogen van ondergeschikt belang vinden en ze zeker 24/7 aan houden. Je creëert zoveel ellende door gevoelige voeten. Heel t lijf heeft daar onder te lijden. Zou het zeker even overleggen met je bekapper.
Je zou NT dry kunnen kopen en dat 1 of 2 keer per dag in de schoenen kunnen doen als je ze even uit trekt. Dat vertraagd schimmelvorming.
Je kunt trouwens rijden met de Equine Fushions maar er zijn elegantere/lichtere modellen die ergonomischer zijn, bv de scootboots en flex hoof boots. Maar als je paard zonder schoenen zo gevoelig is zou voor mij rijden niet aan de orde zijn.

Geplaatst: 10-03-22 22:59
               Geplaatst: 10-03-22 22:59				         

(misschien straks als alles klaar is)
 (misschien straks als alles klaar is) Zat ook aan een soort 'deksel' te denken van aanhangernet ofzo, dat maar even proberen in elkaar te knutselen...
 Zat ook aan een soort 'deksel' te denken van aanhangernet ofzo, dat maar even proberen in elkaar te knutselen...                                                         

), voertonnen die van mij zijn, dat soort dingen. Maar er blijven ook wel dingen achter. De rubberen tegels in de stal kan ik niet gebruiken, dus die laat ik achter. Ik hoop dat ik de paddockroosters er uit krijg zonder beschadigen, want die kan ik ook wel weer voor een voerplek gebruiken. Maar als dat niet lukt blijven ze liggen. Prikpaaltjes en lint gaan ook niet mee, want wit.
 ), voertonnen die van mij zijn, dat soort dingen. Maar er blijven ook wel dingen achter. De rubberen tegels in de stal kan ik niet gebruiken, dus die laat ik achter. Ik hoop dat ik de paddockroosters er uit krijg zonder beschadigen, want die kan ik ook wel weer voor een voerplek gebruiken. Maar als dat niet lukt blijven ze liggen. Prikpaaltjes en lint gaan ook niet mee, want wit.