Klinkt een beetje als hoe die twee paarden van mij eten. Zanzi ropt een hele pluk hooi uit het net en Fernando eet vrolijk uit zijn mond mee. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Klinkt een beetje als hoe die twee paarden van mij eten. Zanzi ropt een hele pluk hooi uit het net en Fernando eet vrolijk uit zijn mond mee. Flew schreef:Hahahaha! Ik zie het ook zo voor me.Klinkt een beetje als hoe die twee paarden van mij eten. Zanzi ropt een hele pluk hooi uit het net en Fernando eet vrolijk uit zijn mond mee.

. Engel ik vind 12 km te ver, maar kan me wel voorstellen dat je een fijner plekje voor je paardjes wil.
.
Hier was ik niet helemaal op bedacht, maar ik kon haar redelijk snel weer in de juiste richting krijgen..... Verder ontwikkelt ze zich erg goed en ik heb het idee dat ze het ook wel erg fijn vindt dat ze niet meer op stal hoeft. Gewoon lekker 's nachts met haar mannen kan kroelen wanneer ze dat wil. Ze lijkt in ieder geval goed in haar ongelooflijk dikke wintervel te zitten. 

met een scherpe gaat het idd heel goed! Al vind ik die allesknipper ook een grappig ding. Bedankt voor de tips.
Heb het idee dat het veel natter is dan vorig jaar.
koord knippen moet met een nijptang en je moet het eerst afbinden met tyraps of een metalen ringetje. Ben het niet van plan eigenlijk..