Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jadybabe schreef:Fieuw...weer 20 pagina's doorgelezen.
Jippie, vliegje weer thuis
Zadels, wat een gedoe tegenwoordig. Vroeger gooide je gewoon een KN of een Kiefer op je paard , of je had echt een moeilijke rug, en ging je paardrijden. Ik word zo onzeker van zadels kopen. Zoveel verschillende adviezen. Momenteel een Fabtron westernzadel. Heerlijk zadel, licht in gewicht omdat een deel van het leer vervangen is door corduroy . Helaas begon merrie van de ene op de andere dag te staken met aangaloperen. Niet echt idee waar dat vandaan kwam, maar voor de zekerheid zadel er niet meer opgegooid. Daarna nog gereden met mijn massimo veelzijdiheids en daar liep ze stukken lekkerder onder, dus denk dat het echt aan mijn zadel lag.
Eurohorse is langs geweest en bij het nakijken van haar rug was ze gevoelig en hebben we het passen even uitgesteld. Woensdag eerst de osteo/ fysiotherapeut en daarna maar weer een nieuwe afspraak maken. Heb ook een BM gehad, maar was niet echt mijn ding.
Vraagje, hoe kan je zien of je paard luizen heeft?
Mijn shet barst van de jeuk. Echt over zijn hele lijf. Is echt sneu om te zien. Ik heb hem met een netenkam doorgekamt , maar ik zie niets zitten. Kan je luizen met het blote oog zien? En als het geen luizen zouden zijn, wat zou het anders kunnen zijn?
Fabster schreef:Ik hen sinds zondag toch zo n pijn in mijn onderrug! Niet normaal. Ik kan dus niet zitten, want dan kom ik niet meer omhoog. Vooral leuk op de wc. Gisteren ging het wel weer. Ven ook gewoon gaan rijden. Maar vandaag is het weer dramatisch. Vreselijk.
AbbyBlues schreef:Ik heb inderdaad het gevoel dat, hoe langer ik bezig ben met een paard kopen, hoe moeilijker het wordt.