Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
MarjanB schreef:Dank je!
Hebben deze, https://www.kampeerwereld.nl/kampa-khaz ... xaEALw_wcB
Oh edit. We hebben de hoogste van de twee en deze link is de lage
Deze is de goede https://www.kampeerwereld.nl/kampa-king ... 120000834/
Veel gebruikt tijdens verbouwing (iets met ‘s nachts niet naar buiten willen naar de wc unit) daarna nog meerdere keren uitgeleend aan vrienden die ook aan het verbouwen waren.
Is niet mega hoog maar ik vond het prima werken
KletsKoekje schreef:Hier komen ze morgen de bak levelen. Drainage is gelegd onder de bak, zaterdag nog afgraven naar de sloot en laatste stukje leggen. Bak is mooi droog gebleven de afgelopen dagen
ik ga morgen weer voor de derde keer deze week met trailer op pad voor n droge rijbak.
haha). Maar totaal geen last van gehad van de omvang, we hadden ook echt een hele gezellige groep (met geheel toevallig 10 Nederlanders).
Lys_PPA schreef:KletsKoekje schreef:Hier komen ze morgen de bak levelen. Drainage is gelegd onder de bak, zaterdag nog afgraven naar de sloot en laatste stukje leggen. Bak is mooi droog gebleven de afgelopen dagen
Jaloersik ga morgen weer voor de derde keer deze week met trailer op pad voor n droge rijbak.
Gefeliciteerd Marjan!
We waren met 12 deelnemers, maar dan heb je nog 4 gidsen en zijn 9 jarige dochtertje reed ook een paar dagen mee (en won de racehaha). Maar totaal geen last van gehad van de omvang, we hadden ook echt een hele gezellige groep (met geheel toevallig 10 Nederlanders).
Wb scheren, ik hou ze meestal teddy in de winter, hoef ik niet te twijfelen of ze t niet te koud hebben. Ook onze menpony's. M'n rijpaard maakt nooit een dikke vacht aan gelukkig
Lys_PPA schreef:KletsKoekje schreef:Hier komen ze morgen de bak levelen. Drainage is gelegd onder de bak, zaterdag nog afgraven naar de sloot en laatste stukje leggen. Bak is mooi droog gebleven de afgelopen dagen
Jaloersik ga morgen weer voor de derde keer deze week met trailer op pad voor n droge rijbak.
Gefeliciteerd Marjan!
We waren met 12 deelnemers, maar dan heb je nog 4 gidsen en zijn 9 jarige dochtertje reed ook een paar dagen mee (en won de racehaha). Maar totaal geen last van gehad van de omvang, we hadden ook echt een hele gezellige groep (met geheel toevallig 10 Nederlanders).
Wb scheren, ik hou ze meestal teddy in de winter, hoef ik niet te twijfelen of ze t niet te koud hebben. Ook onze menpony's. M'n rijpaard maakt nooit een dikke vacht aan gelukkig

waar dit topic al niet goed voor is 
hopelijk heeft ze niks onder de leden en is het inderdaad alleen van het afspenen.
ik neig inmiddels naar afbranden van het huis
Lynn_Nikita schreef:bah ratten
het kneusje was ontwormd maar vermoed dat die ook daar behoorlijk van is leeggetrokken en last van heeft
ik heb ooit 1 erger gezien in mn leven, een jaarling die vol bloedworm zat, niet meer op de benen kon staan en door de eigenaar over beton gesleept was om daar in te laten slapen. Vol schaafwonden, broodmager, 1 hoop ellende.
Via mijn dierenarts naar mn toenmalige werk verplaatst om nog een kans te geven en met een harnas om de paar uur opgetild om te lopen maar die was echt te verzwakt en is overleden. Ik kijk inmiddels nergens meer vanop hoe mensen met dieren om kunnen gaan.

Toen overhaast nog een extra lange kabel besteld, die vanmiddag wordt bezorgd. Maar... De plas is sinds vanochtend te klein/laag voor de pomp. Ik ben bijna teleurgesteld.
Moet nog wel iets verzinnen voor de pomp, want met het verplaatsen van de slang viel hij steeds om.
_Lorette_ schreef:Gisteren kwam mijn 'probeerpomp' (goedkoper model) binnen en ik wilde natuurlijk meteen aan de slag. In het donker probeerde ik alles aan te sluiten, maar ik bleek niet eens in de buurt van de plas te kunnen komen met mijn verlengkabels.Toen overhaast nog een extra lange kabel besteld, die vanmiddag wordt bezorgd. Maar... De plas is sinds vanochtend te klein/laag voor de pomp. Ik ben bijna teleurgesteld.
Moet nog wel iets verzinnen voor de pomp, want met het verplaatsen van de slang viel hij steeds om.

M'n bak is gelukkig helemaal droog, die ligt een stuk hoger, maar de paddocks waren allemaal volgelopen. Nu zijn ze weer droog, want het laatste beetje is vannacht weggezakt