Het paarden aan huis topic deel 10

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Hilary

Re: Het paarden aan huis topic deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:09

Op mijn eerste stal hadden we ook een porta potti, maar daar had de eigenaar van het terrein een verhoginkje onder gemaak. Zo kon je toch enigszins fatsoenlijk zitten en had je geen hijskraan nodig om weer omhoog te komen.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:05

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:12

Wow hele mooie zadelkamer Lorette!

Nogmaals gefeliciteerd Marjan!

LysPPA Jammer van het huis, komt vast nog wel iets op jullie pad.

Hier komen ze morgen de bak levelen. Drainage is gelegd onder de bak, zaterdag nog afgraven naar de sloot en laatste stukje leggen. Bak is mooi droog gebleven de afgelopen dagen :)

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:20

MarjanB schreef:
Dank je!

Hebben deze, https://www.kampeerwereld.nl/kampa-khaz ... xaEALw_wcB

Oh edit. We hebben de hoogste van de twee en deze link is de lage

Deze is de goede https://www.kampeerwereld.nl/kampa-king ... 120000834/

Veel gebruikt tijdens verbouwing (iets met ‘s nachts niet naar buiten willen naar de wc unit) daarna nog meerdere keren uitgeleend aan vrienden die ook aan het verbouwen waren.

Is niet mega hoog maar ik vond het prima werken

Die van mij lijkt dan toch hoger te zijn. Al ziet die van jou er mooier uit (en lijkt optisch hoger?).

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:15

Wat een gave trektocht zeg! Mooi die herfstkleuren. En lekkere wakkere paarden. Wel een fikse groep zeg.
Jammer van het huis!

We hebben in de caravan ook een vrij hoge wc en dat is standaard, niet aan geknutseld ofzo, dus ik denk inderdaad een caravan winkel.

Gefeliciteerd Marjan!

Paardengek81

Re: Het paarden aan huis topic deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 1 min geleden

Hallo, trouwe meelezer hier. Hebben jullie advies voor het volgende: we hebben een shetlander (zo'n grote zwarte) die ieder jaar een gigantisch dikke wintervacht aanmaakt. Nu de temperatuur niet echt koud is, zweet ie zich iedere dag echt een ongeluk. Het is een gezelschapschapspony die alleen grasmaait, dus helemaal scheren en met dekens aan de gang wil ik niet. Ik overweeg daarom om alleen hals eruit te scheren, maar zou ie dan wel genoeg warmte houden als het toch ineens kouder wordt? Hebben jullie nog tips welke andere delen scheren helpt om warmte kwijt te raken? Hele onderkant wil ik eigenlijk ook niet...