Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Selka schreef:Mijn boxen komen van marktplaats. €45 per stuk.
Engel, dat is wel spannend. Wel fijn dat het zo door de gemeente wordt opgelost en dat je dit zelfs mag bebouwen.
. En anders zit op je mobiel vast wel een compas. Wind is meestal west/zuidwest. kvulden schreef:Kun je dan van 1 ibcvat 2 bakken maken?

Karin_deB schreef:Ik heb ooit eens op 50km enkele reis gestaan, hele file gevoelige weg.
Gelukkig was het all-in (op 1x per week wei uitmesten na) anders had ik dat nooit gered.
Vast een stomme vraag maar hoe kan i k er achter komen waar de wind vandaan komt?
Ik woon er nl nog niet haha.
Antheman schreef:Karin_deB schreef:Ik heb ooit eens op 50km enkele reis gestaan, hele file gevoelige weg.
Gelukkig was het all-in (op 1x per week wei uitmesten na) anders had ik dat nooit gered.
Vast een stomme vraag maar hoe kan i k er achter komen waar de wind vandaan komt?
Ik woon er nl nog niet haha.
Met reddingswerk met de honden deden we altijd een spuitflesje omhoog met water. Dan zag je waar t heen waaide.
. Vindt ze ook niet erg
. Mijn honden daarna hadden weinig talent voor speurwerk. Mijn overleden hond werd alleen blij als het om vreetwerk ging (en dat ook maar kort, want na een tijdje keek ze me aan van: als jij even zegt waar ze liggen, dan eet ik ze wel op
). Mijn nieuwe hond doet iets soortgelijks. Die ziet dat Miep het speurwerk nog heel serieus neemt, maar die neus gaat ook wat achteruit. Dus ze ruikt wel dat er ergens in de buurt wat ligt, maar wáár precies, dat duurt even. Daar maakt de nieuwe hond mooi gebruik van. Dus die zegt tegen Miep; als jij nou zegt waar hij ongeveer ligt, dan zoek en eet ik m wel op