ohjajoh6 schreef:Zou eventueel wel kunnen dat een ander het voor mij doet. Maar die kleine sloopte ook nooit wat, dus de dekens en halsters en tuig ( heb zelfs nog een zadeltje maar daar was na amper gebruik 1 zweetblad al van losgescheurd, dus gooi die maar gewoon weg denk ik) en alles eigenlijk is toch al weer een paar jaar oud, heb ook geen idee wat ik er voor moet vragen?
Ik zie nog geen toekomst hoor caily. Ik kan nog niks omdat ik nog geen ja of nee heb van de boer voor mijn plannen hier. Wat trouwens heel logisch is, zijn worden ook een dagje ouder tenslotte. Nu heb ik wel een plan B, maar of ik dat ga trekken, nog minstens een jaar hier blijven wonen voordat ik kans maak op een huurwoning hier en dan paard kopen en bij vriendin zetten, vraag ik mij oprecht af.
Ik ben nog steeds niet geland van het gat waar ik in donder op moment, heb niks omhanden. Dat maakt het verdriet alleen maar groter...
ik kijk naar wat nieuwprijs was en daar de helft van als het nog goed uitziet en anders zoek ik op MP wat er ongeveer voor gevraagd wordt, of tegen elk aannemelijk bod. Verkoop ook snel via fb in paardenverkoop groepen. kan het zadel niet gestikt worden? als het verder netjes is is het zonde om weg te gooien. jammer dat je ver weg woont heb hier werk zat te doen