Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Helaas... 

Mag ik niet een keer een rondje mee? 
Ik rij met mijn Tinkie als ik alleen ben tussen de 8 en 10 per uur, als we samen zijn stuk langzamer, denk tussen de 6 en 7
Als Tika omhoog komt zou ik nooit ketting onder de kin doen, dan wakker je dat juist aan. Ik heb bij mijn even oude jonkie daarom ketting over de neus. Heel sneu, maar gevaar oplopen is nog vervelender, en als zij niks doet hangt de ketting gewoon slap. Ik heb een Multi Bridle voor haar in bestelling staan, die heeft ringetje op de neus, net als een kaptoom. Dus misschien is een kaptoom of zo'n hoofdstel wat? En je hebt van Monty Roberts ook nog een Dually Halster, dat ziet er ook fijn uit, mocht mn hoofdstel niks worden ga ik daar naar kijken.
Ben er nog steeds niet uit wie dat het leukste vindt, het paard of ik 

, heb niet (goed) bijgelezen, leuke foto's gezien, gezien dat er nieuwe mensen zich aangemeld hebben; welkom!
.

en voor de benen en de laatste verhaarfase een furminator.Verder hoop plukken...
je paarden staan er heerlijk bij zo.
Ik neem deze camera nooit mee op paard.Doodsbang dat het misgaat met die lens die erop zit.

Sure_lee schreef:Wij hebben oms ook wel verdiept in graszaad een poosje terug. Maar bij ons werd toen aangegeven dat het niet zo heel veel zin heeft om dat zaad met 11 soorten gras te nemen. het meeste van die soorten slaat niet goed aan in nederland en daardor krijg je daar veel onkruid tussen.