Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Shanna schreef:Nou ik weet wel dat ik hierna inderdaad geen action netten meer ga kopen/ maken, maar dat is nu vanwege de hoeveelheid werk die er in zit (had ik me echt op verkeken). Ik ben bij de netten van harrys horse enzo ook gewoon bang dat ik heel veel betaal voor iets wat net zolang mee gaat als van de action..

Mijn paard is deze week verplaatst naar een nieuwe plek. Op de oude plek kreeg ze hooi uit een slowfeeder hooinet. Nu hebben we een container neergezet met gaten en roosters, maar daar kregen ze het hooi haast niet uit. Gister heb ik na het lezen van dit topic het grootste aanhangernet gekocht bij de action. Deze hebben we twee keer dubbel gevouwen en de zijkanten dichtgemaakt met tywraps. Daarna opgehangen met stro touwtjes. Ik ben erg benieuwd hoelang hij het volhoudt. Waarschijnlijk komt er nog een grote bak waar we dan een net overheen spannen. 

) zelfde lengte aan zijkanten (alleen een stuk smaller), en de netten hangen nu ook. Om c.a. 19:30 u gevuld, en vanmorgen zat dit er nog in!

Maartje1990 schreef:Tjong dat is veel welke maas? De "bijna geen" verspillen is trouwens eigenlijk helemaal niks.... de enige verspilling is als ik het er zelf naast kiep