Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
paardenmest word vaak gemengd met andere soorten mest volgens mijn mesthandelaar. Ze doen wel vaak moeilijk over mest waar houtmot of houtkorrels in zit, vanwege de zuurgraad. crazygirl1 schreef:Mijn paard komt morgen aan. Nu ga ik vandaag strokorrels halen.
het gaat om deze korrels: http://fr.kapaza.be/flandre-occidentale ... 310484.htm Lijken deze goed? De prijs is zeer interessant, zelfs met levering. Maar twijfel dan aan de kwaliteit?
En hou gebruik ik ze best? De stal is 4x4m. Dus eerst 5/6 tal zakken om te vullen en dan?
Ik heb net de persoon aan de telefoon gehad. De korrels komen uit Europa, niet uit de Oostblokken aangezien daar vaak verboden/slechte producten inzitten. Deze komen van het merk Biodela. Lage prijs zou komen door blanco verpakking omdat ze vaak in grote hoeveelheden leveren en die klanten geen belang hechten aan merken. Hij zei iets van 'willen geen werken want is lastig' maar niet goed verstaan waarom. Ach ja, heb ze donderdag besteld en ze komen morgen al aan