Welke paddockplaten zijn dat die jullie daar gebruikt hebben voor dat pad?
Wil hier ook nog wat leggen,maar inderdaad niet op hun reisroutes, dus moet nog bedenken hoe of wat, maar met voor open is probleem ook wel opgelost.
Dompelpomp, ik heb met vlotter, maar ducttape ik vast
en inderdaad vuilwaterpomp die tegen troepen kan al heb ik hem in emmer met gaten staan met daaromheen panty. Trouwens nog niet gebruikt in paddock, geen specifieke plek voor.. om te pompen, staat nu onder mjin huis in kruipruimte.Ledlichtstripnis wel idee, hebben buren ook geen last en zo monteren dat het nietin paard zjin ogen schijnt, is dan inderdaad meer om hek te kunnen zien, doorgaans genoeg strooilicht om dan te kunnen rjiden.
Hooi, praat me er niet over.. hier eten de 2 paarden als ik ze laat eten 2 balen per dag als het lekker hooi is. Ca 1 als ze het minder lekker vinden ( is beide goed hooi, maar lager suiker etc eten ze minder van dus dat werkt dan op 2 fronten
)Stop het in netten, mazen ca 5 cm is meer zodat ze niet smeren en alles helemaal snel opeten.
De 2 jarige stopt wel met eten, die v 14 eet zich dood...
Heb ook netten met kleinere maas gebruik die ook afwisselend.
Voer vele malen daags als ik thuis ben en pas als het netjes op is ( laat ze kliekjes eerst opeten, scheelt boel verspiling)
Als ik weg moet bv nog vanwege oude huis, dan prop ik netten vol, oh mjin netten zitten aan bodem kuubkist vast scheelt ook verspilling.
Ga ik dag zeg vandaag 's morgens weg en morgen pas weer avondprogramma prop ik ca 3 balen in de diverse netten ( beide maaswjidtes in mjin grote netten past hele baal en er passen 2 balen in 1 kuubkist op de bodem)
Dat is genoeg, wil niet dat ze lang zonder staan.

Met pony spycam, hier bakken volgepropt omdat ik weg moest.

Draaimusketon clips waren verdwenen dus deze nu eraan is niet ideaal.
Hier ook alles nogal nat dus nu voor/ zijkant huis continu open, daar kuubkist neergezet ( staat vast anders duwt Heps hem overal heen inclusief. In het stroomdraad)
Dit ligt hoger is stukken droger en deels bestraat, bak op de bestrating staan. Water moeten ze voor naar achteren lopen.

Zijkant/ voor ligt bijna meter hoger vandaar daar droog.

Dit was net na de moesson, groot deel zakt snel weg, maar waar kuubkist stond zooitje. Achter kuubkist liggen padfockplaten maar die zakken door ( niet raar daar stond rhobinia die is weg grond moet nog inklinken) maar zakken ze dus niet weg en water is er ook snel weer af.
Moet nog wat knutselen aan omheining wacht op mjin bestelling.

De grote is de 2 jarige