Op een pensionstal stond ook een keer een paard die binnen een paar uur de staarten van de rest van de kudde had gekortwiekt. Eigenaren waren bepaald niet blij toen

Op wedstrijd gaan met een paard zonder staart is immers ook geen optie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
cabochon1 schreef:Kvulden ,ik zou voor de zekerheid vandaag toch maar cribox gaan halen,wel de pasta.
En in de staart smeren.
Als ze het eenmaal door hebben doen ze het gerust weer.
Wij hadden ook zo'n grapjas in de wei. Hij was ook de enige met een lange staart ,dus makkelijk als schuldige aan te wijzen.
Maar het is wel vreselijk balen.
ohjajoh6 schreef:Is ook niet zo heel vreemd: ik merkte ook dat ik maar een beperkt soort aan wormenkuren kon halen bij de da's. Vandaar mijn toenmalige keuze om ze in het buitenland te halen. Heb er hier nog 2 in de koelkast liggen voor 600 kg stuk, pyrantel. Als je er niet snel genoeg aan kunt komen mag je ze wel van mij overnemen kvulden.
Zit ontzettend tegen het wegdoen van MiniMe haar spullen aan te hikken. Alle beetjes helpen voor de DA rekening straks en ik weet heel zeker dat ik nooit geen 2 paarden meer wil voor mijzelf ( te kostbaar), dus ik bewaar wel alles nog van Lona, want als er ooit weer 1 komt, word het toch een kanon die ik bij mijn vriendin kan zetten (gezelschap), als ik hier niet verder kan gaan.
Heb wel een aantal ideetjes voor hier, waaronder 1 of 2 on pension nemen, maar het hangt nu echt even van een aantal zaken af, dus ik moet nog afwachten, voor ik verder kan.
Heb alles gewassen nu en kon gelijk opberg kist nr 3 gaan kopen, voor alleen al alle dekens die ik heb...