Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en dan zou je denken dat het na een paar rondjes wel overgaat.. Niet dus

. Verdwijnen als sneeuw voor de zon, met de bosmaaier. Ook hebben we bij het gehele land het hoge gras rond de palen en onder het schrikdraad weggemaaid. Ten eerste knapt het er ontzettend van op en het was ook nog eens leuk om te doen.
.

. Ik heb er eentje gekocht waarbij je met mes en met draad kan werken. Met draad kan je veel beter langs je weidepalen en langs muren. Anders knalt je mes steeds tegen de muur (of paal) en daar knapt hij meestal niet van op. We hebben meteen een cursus bosmaaieren gehad
, bij de leverancier. Ook hebben we een zwaardere gekocht dan we in eerste instantie nodig dachten te hebben. Zijn we wel heel erg blij mee! miezelke schreef:Ah het is een Husqvarna geworden![]()
Kleine aanslag op je portemonnee, niet?
Ga er van t weekend ook nog eens mee aan de slag. Heb ook wat bramen staan maar ben eigenlijk wat bang van die messen. Beeld me dan altijd in dat die van het machine gaan afvliegen en dan mijn benen doorsnijden