Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dolce_pony schreef:Ik heb niet veel paarden mensen om mij heen. Maar mijn paard is sinds vorige week zaterdag geblesseerd. Boven de kogel was het verdikt. Goed gekoeld en na een aantal dagen was het weg. Hij heeft nu 10dagen rust gehad. Vandaag even gekeken met longeren maar hij loopt nog niet helemaal rad. Zou er iemand met mij mee kunnen kijken?
Ik ga deze week nog even aankijken en stappen op het harde.
Hij is zeker niet stokkreupel maar lekker loopt hij aan de longe ook weer niet.
Overigens merk ik er niks van als hij gewoon op rust staat.
manzano schreef:Kan me niet voorstellen dat het een zweer is als het zo lang duurt. Volgende week komt er wel weer een hittegolf geloof ik.
joyce83 schreef:manzano schreef:Kan me niet voorstellen dat het een zweer is als het zo lang duurt. Volgende week komt er wel weer een hittegolf geloof ik.
Ik zie nu 28 graden staan voor die woensdag. Wil eigenlijk niet langer gaan wachten schuift dan gelijk week op. Merk dat ik vooral ook geen dingen moet gaan opzoeken![]()
Zweer denk ik zelf ook niet meer aan, in begin nog wel de hoop erop maar LN en ik hadden toen gelijk al zoiets van nee dat is het waarschijnlijk niet.
Ik hoop dat er gelijk duidelijkheid komt met een foto, welke kant dan ook op. Heb al dingen gelezen met verder MRI onderzoek en ik weet niet hoe lang boxrust... Hoop blijven houden op iets wat kan genezen zonder boxrust.