Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Malenka schreef:MarjanB, hoe lang geleden is ze bekapt? Dit ziet er uit als maanden geleden. Waar twijfel je precies over?
Daihyo schreef:Ah nice! Ziet er goed uit. Hoe hoog heb jij 'm? De hoogste denk ik? En huur of koop?
En je kunt dus wat aan het frame hangen. Handig
Heb jij er alleen zand in liggen of onder het zand ook nog bestraat of iets?
Daihyo schreef:Heeft hier iemand van die metalen schuilstallen van schuilstallen.com? Bevalt dat? Is het groot genoeg? Kun je er slowfeeders aan hangen?
MarjanB schreef:Malenka schreef:MarjanB, hoe lang geleden is ze bekapt? Dit ziet er uit als maanden geleden. Waar twijfel je precies over?
3 weken geleden en ze gaat elke 6 weken.
Ik vind de teen te lang en twijfel of daar de slechte wand niet door komt. Ook lijken de steunsels erg naar buiten ipv recht naast de straal groeve
Caily schreef:eter) en heb precies zo het net erin hangen. En aan de andere zijkant hing een net aan het bovenste frame.
Onderaan is gewoon damwand. Heftig met je paard. Hoe is dat gebeurd? Mijn stal staat buitenom tussen de draadjes en omdat hij vanbinnen rond is, moet het raar lopen willen ze er tegenaan gaan schoppen.
Daihyo schreef:Heeft hier iemand van die metalen schuilstallen van schuilstallen.com? Bevalt dat? Is het groot genoeg? Kun je er slowfeeders aan hangen?
MarjanB schreef:Ik lig wakker… hoeven van kaatje… alweer. Zit toch te twijfelen om dr ijzers er maar af te houden. Hebben jullie tips voor een goede bekappen regio Boxmeer? Via de site van Heleen Davies kom ik karin van burk tegen. Maar die is verder onvindbaar?
Reden dat ik grote twijfels heb:
[ [url=m/AaE7QD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ethelate schreef:Heftig Lynn, was dat een stal van schuilstallen.com? Want mijn Arabier heeft mijn stal goed getest en op wat hobbels na, niks kapot gelukkig.Daihyo schreef:Heeft hier iemand van die metalen schuilstallen van schuilstallen.com? Bevalt dat? Is het groot genoeg? Kun je er slowfeeders aan hangen?
Ik heb een jaar geleden een gekocht voor op de (tijdelijke) wei en deze is door schuilstallen.com verhuisd naar onze nieuwe plek. Heb de 4 meter brede en de hoogste (en dus diepste) maat, ze stonden er op de wei regelmatig met zijn 3e in. (Kocht het voor 2 paarden, maar de mini propt zich er wel tussen).
Aan beide zijkanten een net hangen en dat werkt prima. Als je huurt mag je er niks aan bevestigen.
[ [url=m/gwlpSX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die borstel hield natuurlijk niet lang
Ik had er (na deze foto) rubber stal matten in en voor liggen.
Marjan balen van die hoeven. Hier ook lang getobt met Fries die echt niet zonder ijzers kon, altijd gedoe, wordt nu 2 jaar natuurlijk bekapt en hoeven zijn beter dan ooit