Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze moeten gewoon luisteren. Merrie was ook een wiebelkont toen ik haar net had. Een week lang elke dag 2302392 keer op en af gestapt met en zonder krukje en van beide kanten. De aanhouder wint want nu staat ze keurig stil. Als ze het waagt om een stap te verzetten dan stop ik meteen, zet haar in de achteruit en beginnen we opnieuw. Maar dat is al maanden niet gebeurd.
Waaslander schreef:even een vraagje, ik heb vorig jaar een schuilstal laten bouwen met een afhellend dak met betonvezel golplaten erop. Bij een harde bui lekt het dak echter enorm aan de naden maar de platen over elkaar liggen. Hoe kan ik dit oplossen? hooi in voederkot en stabedekking worden echt kletsnat!
) en me er aan de andere kant weer af laten storten. En hij heeft zich keurig gedragen. Ben wel al 6 jaar met m bezig.....
Het lijkt wle of iemand met een schaar hele plukken heeft verwijderd. De staart is in zijn geheel wel 30/40cm korter en op stukken nog veel korter. Kan het zijn dat Rosie dat doet? Vanmorgen was dat nog niet. Ik heb rond gelopen en zie ook nergens haar liggen. ;-(
Lynn_Nikita schreef:Met een schaar zou het juist erg recht zijn of niet?