Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Wendy schreef:Tja, ik word nooit zo vrolijk van de berekeningen van anderen: mijn voordroog is duurder, en ik voer ook nog eens meer
Afgelopen winter bleek het voordroog uit de grote pakken soms lastig te hanteren, dus ik ben nu over op midi balen, van die ronde die je nog net zelf kunt rollen. Maar nu voer ik dus nauwelijks wat, omdat de paarden 24/7 op de wei staan nu. Heerlijk, ze zijn echt heerlijk relaxed nu. Terwijl ze al niet meer veel op stal stonden, maar toch.
Andere vraag: voor de mensen die drijfmest laten injecteren: wat betalen jullie hiervoor?
Mijn man heeft namelijk gehoord dat je daar geld op toe zou krijgen, omdat de boeren immers van hun mest af moeten.
Nu wil ik sowieso geen drijfmest op mijn land, maar ik ben wel benieuwd of dat verhaal klopt?
Gypsy schreef:_Lorette_ schreef:Tinky, jij verdient een prijs voor het netjes neerzetten van prikpaaltjes.Heb je stroom op je graslandjes? Het ziet er wel super uit!
En het harken en vegen. Afgezien van een paar zo te zien net gemorste strootjes geen vuiltje te bekennen!