Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

detour schreef:Inderdaad- geen weidegang- geen paard.
Ik vind het pure egoisme en dierenmishandeling als je een paard houdt zonder dat het weidegang krijgt (ik bedoel dan ook het hele jaar door).. Vind een paddock een paar uur per dag met genoeg ruwvoer ook niet voldoende.
) en da's prima spul, maar ze raken het nu amper meer aan nu ze gras eten kunnen. Vind dat ze daar qua uiterlijk en welzijn ook beter van ogen.

tita schreef:Citaat:Vooral bij de aankoop van een jong paard zijn de meeste voorheen gewend buiten te staan
Moet het geen paard zijn wat zeer goed kan lopen of goede ouders heeft of duur te koop staat, mijn oog ziet namelijk heel wat anders gebeuren in de paardensport.
echt)
Citaat:Tita: Dat is niet kort door de bocht de heel dag bewegen is voor een paard een basis behoefte.
LADPR schreef:Detour: Ja ik kan gras niet schraal genoeg houden met twee ukken zelfs niet een klein stukje, het word toch al gauw te vet. En inderdaad het ruwvoer vinden ze hier heerlijk!

tita schreef:en dan vermelden dat je geen paard mag nemen als je geen weidegang kan aanbieden in de winter...geloof me dan kan hier bij iedereen zijn knol wegdoen ivm kleigrond en uitwaarden.
Laat je paard lekker verzuipen omdat ie buiten moet staan.
dat vind ik niet kunnen.
jullie vinden van wel ik niet ik heb ruime stal met aan de voorkant een gat zodat ie eruit kan ... lekker veel strooi.