Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Squit schreef:ik zie me al helemaal staan bij Valko zijn piep haha
ik denk dat ze dat lekker zelf mag doen vind je niet haha
Winx schreef:Bij ons hoef je er niet over te beginnen denk ik, ik denk dat iedereen je aankijkt van waar ehb je het over.
Noetanchamon schreef:Squit schreef:ik zie me al helemaal staan bij Valko zijn piep haha
ik denk dat ze dat lekker zelf mag doen vind je niet haha
Schijnbaar heb je posten hierboven niet gelezen, wat voor ellende het oplevert als je paard een ontstoken koker of penis heeft.
Inoterry schreef:Fennaa,
Ik heb vanmiddag voor het eerst gewassen en we hebben geen licht op stal dus ik wacht morgenochtend het resultaat af.
Nu nog 3 keer wassen en zalven en dan heeft Ino de schoonste piep in heel Waard.
En dan hopen dat de ontsteking ook weg is.
?
.De assistente zou de dierenarts terug laten bellen, dat is nu ruim 2.5 uur geleden. Ik hoop dat hij opschiet want ik moet vanmiddag nog gaan werken.philipoom schreef:Winx schreef:Bij ons hoef je er niet over te beginnen denk ik, ik denk dat iedereen je aankijkt van waar ehb je het over.
dan vind ik dat domme mensen

Inoterry schreef:Ik ben net terug van Ino en hij is een stuk zieker dan ik dacht. Ik zal beginnen met de meest waarschijnlijke oorzaak van het probleem, en ook meteen het best behandelbare. Waarschijnlijk heeft hij een bacterie infectie in zijn lichaam, hij heeft namelijk ook een iets dikker voorhoofd en een lymfklier onder zijn kaak is ook heel erg pijnlijk. Doordat zijn plasser en koker vies was (inmiddels komt er echt geen vuil meer af) vondt die bacterie dat ook een heel lekker plekje en is het zaakje op gaan zwellen. Alleen nu heeft hij weer een flinke bloedneus. Hij staat nu zwaar aan de antibiotica en binnen 3 dagen moet er een duidelijke verbetering zijn.
Als dat niet het geval is moeten we naar de kliniek om met een camera in zijn hoofd te kijken want dan kan het een hematoom zijn. En als dat het niet is kan het een schimmelinfectie zijn.
En dan te bedenken dat ik dacht dat hij zich iets anders gedroeg vanwege zijn zere piep, hij ziet er verder ook niet echt ziek uit.
Inoterry schreef:Ik ben net terug van Ino en hij is een stuk zieker dan ik dacht. Ik zal beginnen met de meest waarschijnlijke oorzaak van het probleem, en ook meteen het best behandelbare. Waarschijnlijk heeft hij een bacterie infectie in zijn lichaam, hij heeft namelijk ook een iets dikker voorhoofd en een lymfklier onder zijn kaak is ook heel erg pijnlijk. Doordat zijn plasser en koker vies was (inmiddels komt er echt geen vuil meer af) vondt die bacterie dat ook een heel lekker plekje en is het zaakje op gaan zwellen. Alleen nu heeft hij weer een flinke bloedneus. Hij staat nu zwaar aan de antibiotica en binnen 3 dagen moet er een duidelijke verbetering zijn.
Als dat niet het geval is moeten we naar de kliniek om met een camera in zijn hoofd te kijken want dan kan het een hematoom zijn. En als dat het niet is kan het een schimmelinfectie zijn.
En dan te bedenken dat ik dacht dat hij zich iets anders gedroeg vanwege zijn zere piep, hij ziet er verder ook niet echt ziek uit.
Noetanchamon schreef:Inno hoe is het nu met paardlief?