Wat is de huidige slachtprijs van een paard?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wat is de huidige slachtprijs van een paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 22:14

Als je op google kinsky hengst en Baron intikt(oké is was nieuwschierig Bloos ) Kom je op Mandy uit.Staat haar (oude waarschijnlijk) adres en alles bij.Alleen de hengst waar het daarom gaat is van 1988 en heet Atos of zo iets.

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 11:14

silvana schreef:
Als je op google kinsky hengst en Baron intikt(oké is was nieuwschierig Bloos ) Kom je op Mandy uit.Staat haar (oude waarschijnlijk) adres en alles bij.Alleen de hengst waar het daarom gaat is van 1988 en heet Atos of zo iets.

Baron is een hele moeilijke naam om op te zoeken, want het tsjechische ras komt voort uit de familie Kinsky, en dat waren allemaal baronnen. (niet als naam maar als baan) Graven en baronnen, (ja het is een sjiek ras). Ben wel benieuwd naar de link die je gevonden hebt. Kun je me die sturen? Dan kan ik kijken of het inderaad 'Baron het paard' is. (welke van de 3 Baronnen dan ook...)

Citaat:
1988 en heet Atos of zo iets

Dat is Atom. (de halfbroer van Dak) Een goedgekeurde Kinsky dekhengst. En het enige paard waar ze echt om blijkt te geven.

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 11:22

Luckystory schreef:
Ze heeft wel lef eigenlijk

Vond ik nou ook. Ze bedondert advocaten en die zijn wel mondig genoeg om hun recht te halen en hebben de middelen om haar op te sporen. En om het nog erger te maken: Ze heeft een getuigschrift geschreven voor een rechtszaak van een vrouw met een paard met valse papieren die aangespannen is tegen de "vorige" eigenaresse, wat over papieren gaat die ze zelf vervalst heeft! Huh?? DOM?!?!? Blond Of extreem slim om jezelf niet verdacht te maken? Ik verkoop je een paard met valse papieren en help je daarna de persoon aan te klagen die dat vervalst heeft... WIL ze soms gepakt worden?!?!?!?

Luckystory schreef:
"Knutselen met Mandy" nu in de boekhandel met handige tips voor al uw fraude-ideeën! Haha!

Ik ga hem kopen hoor!! Als het schijnbaar zo simpel is en je er wereldwijd iedereen mee kunt oplichten en ermee weg komt. Canada lijkt me best mooi om te wonen. Haha!

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 11:32

Jaan81 schreef:
Mocht je het echt willen, kan je de tekst ff aan me pb'en; dan kan ik ze haar laten lezen. Idee?

Heel goed idee.
Beetje veel misschien om alles te vertalen, maar met deze woorden zou ik al heel blij zijn. (Ik kan alleen niet van die speciale tekens zetten.)
Plemeno : cesky teplokrevnik
Vyzehy: viz graficky popis

En dit kan waarschijnlijk alleen als ze tsjechische afkortingen van aftekeningen kent:
hvzd.prech.v uz.nos.pruh.snp.

Alvast bedankt!

Caballos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 14:26

Jeetje, ik ben weer even bij gelezen. Wat een verhaal, en zo'n mens is geen mens, maar een moster, als je zo omgaat met mens en dier!! Hou vol zou ik zeggen, het lukt uiteindelijk vast wel om haar te verslaan en Dak nog een leuke tijd in zijn leven te geven!

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 15:23

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 15:36

Jawel ,hij staat bij de E van Equus Kinsky. Dus niet bij de K.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 18:53

Found him! Thnx!

[gaef beest trouwens, die Atom!]

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 19:20

Pff word er echt helemaal gek van.. Helemaal nu mijn oude hengst erbij betrokken is. Kan de nieuwe eigenaresse ook niet bereiken momenteel....

Niemand weet of mijn baron genoemd word, maar vind het raar dat hier op een nederlands forum de enigste nederlandse kinsky hengst word benoemd met ook nog de naam van mijn oude hengst, raak der eigenlijk een beetje in de stress van.

Echt waar als ik dat mokkel (gebruik ff deze term, ivbm die eerdere post) in mijn handen krijg hoop ik voor der dat ze niet tussen 6 plankjes beland.

Dat zou ik natuurlijk niet doen maar hoop dat jullie kunnen begrijpen dat ik daar erg pist om word...

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 19:26

Kan goed snappen dat je dr helemaal gek van wordt!
Zeker door al die onzekerheid of het hem nou is ja dan nee.
Hoop echt dat het alllemaal snel duidelijk wordt en dat er echt snel iets gedaan kan gaan worden, want die madam Riedel doet ontzettend veel mensen pijn, volgens mij.

Maar beetje bij beetje komt er op deze manier wel verschrikkelijk veel boven water en daardoor komen jullie wel steeds sterker te staan, toch?!

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 19:53

Dat is waar. maar denk dat zei ook wel weer nieuwe tegen argumenten heeft.
Wie weet wat dat is .. Dat kan je nu nog niet zeggen. Hoop dat ik die dag vrij kan krijgen en die rechtszaak bij kan wonen.

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 20:11

http://hengstplattform.com/pics/gross/Atom_3.jpg Hier heeft hij wel wat weg van Dak!

Dit verhaal blijft een nieuwe wending aannemen, toen ik dat Engelse bericht las, viel mijn mond nog enigsinds verder open van verbazing dan ie al was. Het volgende verhaal komt boven water, ik ben benieuwd wat er meer volgt!

Trouwens, als je Mandy Riedel intypt op Google krijg je idd de link naar dit topic, als derde van bovenaan.

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 23:07

silvana schreef:

Ok, dan snap ik hem. Dat je die met het woord Baron in de zoekterm vond, was omdat er een quarter horse en arabier bijzitten die Baron heette. Ik dacht dat je Atom gevonden had in combinatie met Baron.

mareska schreef:
Trouwens, als je Mandy Riedel intypt op Google krijg je idd de link naar dit topic, als derde van bovenaan.

Hihi, we zijn te populair en stijgen te hard in de google ranking...

navidad schreef:
Hoop dat ik die dag vrij kan krijgen en die rechtszaak bij kan wonen.

Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Al ga ik ervan uit dat ze niet op komt dagen.
Ik heb misschien nog wel een ideetje hoe ik Navidad kan helpen. Heb je zijn rugnummer? Kan het niet helemaal goed uit de foto halen. 12-151?

__baron__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 09:33

hey rivano, ik ben ook weer helemaal bijgelezen, jeetje weet eigenlijk niet zo goed wat ik zeggen moet... een mol en 3 barons snap het allemaal nog niet zo goed ik hoop dat het nu eens jou kant opkomt en dat je haar snel vind, ik blijf dit topic volgen... heel veel succes Ach gut

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 14:45

Goed nieuws!!
En wel voor de Baron. (en Navidad)
Heb de huidige eigenaresse gevonden van hem en net mee gebeld. Ze was al een beetje op de hoogte van de problemen met onze Mandy, en over het papier van haar hengst. Daarom laat ze DNA onderzoek doen om te bewijzen dat Burbon zijn vader is, en Baron het paard is waar ze hem ook voor gekocht heeft. Dus dat gaat helemaal goedkomen!
Het gaat erg goed met Baron, en hij heeft op nederlandse bodem al mini-Baron veulentjes lopen.
En ze denkt eraan om misschien de 27ste ook te komen. (een Kinsky reunie!) En wil graag helpen om Mandy te stoppen.
Volgende week gaat ze zelfs naar Tsjechie om daar Kinsky stoeterijen te bezoeken en ze heeft volledig contact met het Tsjechische Kinsky stamboek.
Met de vader van Dak (Cervanek) en Baron (Burbon) gaat het wat minder. Die zijn al flink op leeftijd en worden misschien ingeslapen omdat ze amper eten door een slecht gebit. Aangezien de eigenaresse van Baron paardentandarts is, gaat ze ze proberen om te op te lappen.

ijsklontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 16:39

Go jij! Go jij! eindelijke weer een keer goed nieuws Go jij! Go jij!

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 17:01

ijsklontje schreef:
Go jij! Go jij! eindelijke weer een keer goed nieuws Go jij! Go jij!

IDD Haha! !! hopen dat dit goede nieuws leid tot nog meer goed nieuws en komt er eindelijk een eind aan dit afschuwelijke verhaal!! iedere keer als ik op Bokt kom is dit het eerste Topic wat ik open, wil ook weer andere topics eerst kunnen openen Knipoog ! ik ben benieuwd!!! btje balen van die mol.. details zijn ook geweldig Knipoog !

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 20:42

Rivano kan je even vragen of die nieuwe eigenaresse contackt met me opneemt.. want wil wel even op de hoogte gehouden worden..

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 20:56

Navidad schreef:
Rivano kan je even vragen of die nieuwe eigenaresse contackt met me opneemt.. want wil wel even op de hoogte gehouden worden..

Is goed.
Heeft ze je telefoonnummer? Of bedoel je per mail? Of zal ik je haar mobiele telefoon nummer per PB aan je geven. (is niet strafbaar, ze staat gewoon in het telefoonboek)

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 21:21

zo zo zo... wat een ontwikkelingen weer... ik zou graag wat uitleg zien over het Engelse bericht hier in het topic. wie is dat precies, en in hoeverre is hij/ zij betrokken bij het hele verhaal?

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 07:30

Ik ben ook benieuwd naar hoe die Duitse (dat Engelse bericht) verder hier in het verhaal past en wat zij voor je zou kunnen doen.
Moet zeggen dat ik zelfs een soort van opluchting voelde toen ik het goede nieuwd las. Eindelijk! Dat geeft weer meer moed!

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 10:51

Ik had in het begin al eens dit topic gelezen, maar was het uit het oog verloren. En nu heb ik het vanochtend weer helemaal gelezen. Ik ben er van onder de indruk en ik hoop van harte dat het recht zegenviert. En het beste voor Dak gewenst.

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 11:36

Poeh wat een updates weer zeg... Hoe hou je het vol... Heel veel sterkte en ik blijf lekker meelezen Lachen

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-06 15:10

Het echte verhaal over de duitse mevrouw is een molgevoelig geheel.
Ik ben nog steeds via PM in contact met haar, en probeer eerst uit te vinden of ze uit zichzelf mailt of in opdracht van onze grote vriendin M. Er zijn namelijk wat opmerkelijke dingen aan haar verhaal, en ik was via een zijspoor al "bekend" met haar. (daarom was ik wel verrast dat ze hier opeens opdook.)
Zo weet ik ook dat ze (ergens anders) zegt dat M. niets te maken heeft met de valse papieren van haar paard, ze heeft M. maandenlang beschermd,... en dat degene die ze wel zwart maakt degene is Mandy juist wil aanpakken. Gestoord

Ik maak het me gewoon makkelijk: Volgens mij is iedereen die iets met Kinsky's doet "fout", want iedereen zit iedereen zwart te maken, en volgens de 1 is de ander nog een ergere oplichter dan de ander, etc., zo weet ik nooit wie er te vertrouwen is. Vanaf nu gewoon niemand, dan kan het alleen nog maar meevallen.