) Kom je op Mandy uit.Staat haar (oude waarschijnlijk) adres en alles bij.Alleen de hengst waar het daarom gaat is van 1988 en heet Atos of zo iets. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) Kom je op Mandy uit.Staat haar (oude waarschijnlijk) adres en alles bij.Alleen de hengst waar het daarom gaat is van 1988 en heet Atos of zo iets. silvana schreef:Als je op google kinsky hengst en Baron intikt(oké is was nieuwschierig) Kom je op Mandy uit.Staat haar (oude waarschijnlijk) adres en alles bij.Alleen de hengst waar het daarom gaat is van 1988 en heet Atos of zo iets.
Citaat:1988 en heet Atos of zo iets
Luckystory schreef:Ze heeft wel lef eigenlijk
Of extreem slim om jezelf niet verdacht te maken? Ik verkoop je een paard met valse papieren en help je daarna de persoon aan te klagen die dat vervalst heeft... WIL ze soms gepakt worden?!?!?!?Luckystory schreef:"Knutselen met Mandy" nu in de boekhandel met handige tips voor al uw fraude-ideeën!
Jaan81 schreef:Mocht je het echt willen, kan je de tekst ff aan me pb'en; dan kan ik ze haar laten lezen. Idee?

silvana schreef:

silvana schreef:
mareska schreef:Trouwens, als je Mandy Riedel intypt op Google krijg je idd de link naar dit topic, als derde van bovenaan.
navidad schreef:Hoop dat ik die dag vrij kan krijgen en die rechtszaak bij kan wonen.
eindelijke weer een keer goed nieuws
ijsklontje schreef:eindelijke weer een keer goed nieuws
!! hopen dat dit goede nieuws leid tot nog meer goed nieuws en komt er eindelijk een eind aan dit afschuwelijke verhaal!! iedere keer als ik op Bokt kom is dit het eerste Topic wat ik open, wil ook weer andere topics eerst kunnen openen
! ik ben benieuwd!!! btje balen van die mol.. details zijn ook geweldig
! Navidad schreef:Rivano kan je even vragen of die nieuwe eigenaresse contackt met me opneemt.. want wil wel even op de hoogte gehouden worden..