Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lletam schreef:Andersom wordt ik er wel eens moe van dat, als je je paard geen 24/7buiten kan of wíl bieden,dat heel negatief wordt weggezet. Dus kan het erg waarderen dat hier de nadelen worden besproken en dat men over het algemeen het beste voor heeft met z'n dier.
Plus,dat er gewoon andere meningen en standpunten zijn.
Wiwabalia schreef:[Het is misschien raar maar waar; vaak is het budget op dat soort stallen wel een stuk lager vanuit de pensionhouder en word het dus niet degelijk aangelegd.. een vierkante modderpoel met prikpaaltjes is ook 24/7 buiten, maar absoluut geen situatie waar ik mijn paarden in zou willen hebben.
lletam schreef:Andersom wordt ik er wel eens moe van dat, als je je paard geen 24/7buiten kan of wíl bieden,dat heel negatief wordt weggezet. Dus kan het erg waarderen dat hier de nadelen worden besproken en dat men over het algemeen het beste voor heeft met z'n dier.