ruitje schreef:Is het leuk om jullie een keer een rondleiding over het terrein te geven per film? Zal eens kijken of dat lukt haha
Ja!! Ik reed twee weken geleden praktisch langs (over de Middelweg) maar midden in de nacht dus kon helaas niets zien van jullie terrein

, is wel inclusief eigen dravers en shetlanders, die tellen niet vind ik
) als we niet ' iets zouden bieden' , dus het is ook niet zo dat we overal nee tegen zeggen.

En het grappige is van jullie stal dat het juist heel knus en kleinschallig aanvoelt kwa sfeer. Dat is wel echt knap vind ik persoonlijk.
Die moesten juist dubbel geteld worden. Klein paardje, groot ego
Maar er mogen alleen paarden in de groepspaddock die ook in de groep in het land hebben gestaan. Geen introductie in de paddock dus. Ook de mazzel dat de mijne de dominante merrie / leider is en heel eerlijk. Die raakt eigenlijk geen nieuwe aan, doet alles met uitstraling of keer wegjagen. Dat is wel anders geweest toen andere merries bovenaan stonden.
. We hebben best wel een leuke groep shetten, best veel volwassenen of betrokken volwassenen bij hun kids. Dus die shetten bij ons hebben een super leven

)

.