Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tribunals schreef:Waarmee heb je hem gewassen?
Het is een ruin en hij heeft last van overmatige smegma productie ofzoiets, er zitten elke dag klodders smegma aan de binnenkant van zijn achterbenen. Echt ellendig, haal het elke dag weg, en spuit glansspray in de hoop dat het dan minder aankoekt.. maar het is vettig en hardnekkig, vanavond maar weer even zijn koker wassen met lauw water.. maar vroeg me af of er meer mensen ervaring met dit probleem hebben ? Jaime_ schreef:1 van mijn ponies heeft een gênant probleempjeHet is een ruin en hij heeft last van overmatige smegma productie ofzoiets, er zitten elke dag klodders smegma aan de binnenkant van zijn achterbenen. Echt ellendig, haal het elke dag weg, en spuit glansspray in de hoop dat het dan minder aankoekt.. maar het is vettig en hardnekkig, vanavond maar weer even zijn koker wassen met lauw water.. maar vroeg me af of er meer mensen ervaring met dit probleem hebben ?
Was heel vies haha. Wij schoren altijd z'n benen zo kort mogelijk (was een wit paard dus zag je niet) en idd veel glansspray en iedere 2 weken werd z'n koker wel schoongemaakt. Was altijd steen papier schaar wie dat ging doen