Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kirrr schreef:Ten eerste al omdat bemesten anders helemaal geen nut heeft.
Je bemest zodat het beter kan groeien. Dus je moet het dan ook wel de tijd geven om dat te doen.
Daarnaast is het de bedoeling dat het mest idd een paar weken tijd heeft om in de grond te trekken, veel ook afhankelijk van hoeveel regen. Toch niet de bedoeling dat je paard de mest gaat binnenkrijgen door het gras op te eten.
Nog nooit gehoord dat paarden er na het mesten direct op gaan.
Zapje schreef:Wil een bosmaaier kopen, zo'n ding op benzine. Ook om bramen te maaien. Dus als iemand nog tips heeft waar ik op moet letten? Goed merk bijv? Heb echt geen idee.
Knap dat zo veel van jullie een e rijbewijs hebben! Lijkt me hardstikke handig. Over paar jaar misschien toch maar proberen.
Zapje schreef:Zoeken ook een zadel voor de tinker nu. Tinker is klein, kort en veeeeel te dik. Maatje onmogelijk volgens de zadelmaker. Boomloos dus. Maar welke? Barefoot, ghost of trekker? Hopen dat het lukt om haar wat te laten afvallen want ik maak me er wel zorgen over (niet mijn eigen paard).
kristelhans schreef:Wij hebben een Volvo V70 ervoor, net een slagje kleiner dan de Cross Country variant. Lekker een automaat. Volgende auto wordt weer een Volvo denk ik, Cross Country of meer zo'n XC90 type.
Zapje schreef:Wil een bosmaaier kopen, zo'n ding op benzine. Ook om bramen te maaien. Dus als iemand nog tips heeft waar ik op moet letten? Goed merk bijv? Heb echt geen idee.
Knap dat zo veel van jullie een e rijbewijs hebben! Lijkt me hardstikke handig. Over paar jaar misschien toch maar proberen.
Zapje schreef:Kun je ook uitleggen waar je precies aan moest wennen?