Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
M_nouska schreef:Ik zou hem niet laten staan waar die nu staat maar op die andere stal zetten en dan kijken naar iets anders. Geen enkel paard word blij van alleen staan in een modderige paddock en je zegt dat hij een goede wintervacht heeft, dus hij kan echt wel tegen een "stootje". Maar je hebt betere mogelijkheden.
CoRiNa1983 schreef:Ik vind beide niet goed, maar als ik moest kiezen zou ik hem laten staan waar hij nu staat, niet ideaal maar ik vind 24/7 buiten voor een veulen van 6 maand geen doen, hij moet zich warm houden en groeien, dat vergt erg veel energie van zón jong paardje.
Wel zou ik zo snel mogelijk weg gaan waar je nu staat, mijn voorkeur gaat uit naar 24/7 buiten met een goede schuilstal voor de zomermaanden en dan in de wintermaanden 's nachts op stal.
Maar daar heeft iedereen zijn eigen voorkeur in natuurlijk.
Plien80 schreef:Ik ga dit weekend kijken bij een paddock paradise voor mijn veulen. Het is wel wat verder weg voor me, maar dat neem ik voor lief. De benzinekosten haal ik wel uit het stallingsgeld, want het zal me nog minder gaan kosten ook.
Zou perfect zijn voor hem, lekker in een groep en zelf bepalen of hij binnen of buiten staat. Ik ben heel benieuwd!!
Lelies schreef:Vind het interessanter te weten hoe de paarden er overdag bij staan? Buiten, in groep, op wat voor grond en hoe groot?