Moet je met de trailer, of onder de man? Balen zeg, ik snap dat je met dit weer liever niet op pad gaat. Dan hoop ik voor jou dat het vanmiddag wegsmelt!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kevje06 schreef:Hier vandaag mijn merrie na 4 maanden uit logeren te zijn geweest terug op stal gekregen, combinatie met sneeuw was het een wilde reünie, bokken, rennen, uitglijders maar fijn dat ze er weer is.
Tamadine schreef:Het 24/7 buitenstaan daar had ik mn zorgen gelukkig ook niet over, maar ze was dr kudde kwijt en had ze wel moeite mee, maar gelukkig gaat het vandaag al heel stuk beter, ze hing alleen nog beetje aan mij, maar komt wel goed. Binnen een maand komen nog 2 paardjes erbij en heeft ze weer fijn een kleine kudde.
Ik ben in ieder geval helemaal happy en zij word dat idd ook wel!
Spookie schreef:Kevje: wat fijn! Ze herkennen elkaar snel weer!
Tamadine: Gezellig dat er 2 paarden bij komen!
Mijn arabier had vorige week zn deken laten slopen. Kom ik na mn weekendje weg op stal net, heeft mijn beste vriendin een hele nieuwe deken gekocht voor m. Ik was al zo blij dat ze m dit weekend ff wou maken voor me
De merrie heeft de onderdeken eronderuit. Echt vies koud lijkt het niette worden deze week, alleen weer regen geloof ik..