Stel dat het van de winter nou echt te koud wordt dan gaan ze naar binnen, maar verder gewoon heerlijk naar buiten met ze

Staan nu met zn 3en op n wei van ongeveer 3 a 4 voetbal velden groot

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tooske schreef:Yesorno schreef:Mijn paard komt s ochtends in de molen en sowieso 1 a 2 uurtjes in de paddock per dag.
Daarnaast wordt ze ook nog elke dag gereden.
Voor in de winter is dit toch helemaal niet slecht? Snap niet dat iedereen hier zo over valt...
In de zomer hopelijk wel weidegang.
Tinky12 schreef:tine10 schreef:20 uur op stal is nogal lang..
Is lang maar niet iedereen heeft de mogelijkheid om zijn/haar paard langer in de weide/paddock te laten en de mogelijkheid voor een andere stal waar dit wel kan is niet altijd een optie.
Tooske schreef:Yesorno schreef:Mijn paard komt s ochtends in de molen en sowieso 1 a 2 uurtjes in de paddock per dag.
Voor in de winter is dit toch helemaal niet slecht? Snap niet dat iedereen hier zo over valt...
In de zomer hopelijk wel weidegang.
Lara_Silver schreef:Yesorno schreef:Mijn paard komt s ochtends in de molen en sowieso 1 a 2 uurtjes in de paddock per dag.
Wow en dat alles zonder weidegang?
mika11 schreef:Dit zijn precies de reacties (en nog meerdere) waarom mensen in vergelijkbare situaties niet reageren in zulk soort topics.
Je weet vantevoren dat er een bepaald groep mensen is die opmerkingen gaat maken en dat is in dit topic niet anders.
En die bepaalde groep zijn mensen die het inderdaad anders doen, en een groep die zelf geen paard heeft en zomaar wat roept.
Daarom klopt de uitslag van de poll ook niet.